عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

راهکار برای مشکلات زوجین


برخی مشکلات جنسی شایع زوجین همراه با راهکارهای آن 


ممانعت مرد از نزدیکی با همسر

باید سعی کنید افزایش دهنده های میل جنسی که گرمیجات هستند رو شوهرتان کمی بیشتر مصرف کند تا میل جنسی وی افزایش یابد و خودش پیشقدم در رابطه شود و مصرف سردیجات نیز کاهش یابد!

افزایش دهنده های شهوت: زعفران، پیاز ، عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفل و انواع ادویه های تند(ادویه کاری)، شکلات، میگو و انواع غذاهای دریائی، آجیل مخصوصا بادام زمینی،زنجبیل، دارچین، زرد چوبه، سیر و...

تحریک هم که لازمه! مطالب لینکهای زیر را هم مطالعه کنید

ماساژ جنسی مردان

تنوع در عشق بازی

اشتباهات زنان در عشق بازی

نکاتی در خصوص عشق بازی برای خانمها

زنان در عشق بازی چه کنند؟

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

افزایش میل جنسی مرد بدون اطلاع وی


سخنی با آقایون در خصوص سکس دهانی و مقعدی

اول این نکته را تذکر دهم که عشق بازی دو طرفه است و هر دو نفر باید لذت برند. وقتی این لذت در هر دو ایجاد میشود که هر دو به یکدیگر عشق بورزند نه اینکه مثلا مرد چون در سکس فعالتر است از زن هم انتظار داشته باشد در جبران این فعال بودن، عملی غیر معمول را نشان دهد! بنده منکر لذت سکس دهانی و مقعدی برای مرد نیستم ولی این عمل برای زن لذت ندارد بلکه زجر و حتی زده شدن از سکس دارد.

همسر خود را با بازیگران فیلمهای پورنو مقایسه نکنید. خوب آن بازیگران حاضرند لخت و برهنه در خیابان راه بروند تا پولی نصیب شوند ولی همسر شما اگر میلیاردها پول هم به پایش بریزند حاضر به انجام چنین عملی نیست! چون همسرتان خوب است. چرا نمی خواهید همسرتان خوب باشد. خوب بودن گناه است؟!

وقتی همسرتان را مجبور به این نوع سکس می کنید با وجود اکراه وی!!! خوب این چه تفاوتی با فردی که میخواهد به یک زن تجاوز کند دارد؟ یعنی هیچ راهی نیست که ما مردها لذت ببریم؟! ملامسه و ماساژ بدنتان توسط همسرتان لذت ندارد؟! خود دخول لذت ندارد؟!

بعضی میگویند ریختن منی روی بدن زن کار خوبی است و دلیل هم می آورند که منی برای پوست مفید است و... حالا چون برخی مواد در منی وجود دارد دیگر باید آنرا کرم پوست نامید؟؟؟!!!

بارها خانمها از بنده سوال میکنند که در مقابل اصرار و اجبار سکس دهانی از سوی همسر خود چه کنند؟ و همیشه هم در بین حرفهایشان این را تکرار میکنند که دوستش دارم ولی نمیتوانم این عمل را انجام دهم چون برایم تهوع آور و غیر معمول و خیلی عجیب است!!! تعجبشان از اینست که چطور یک مرد از همسر خود تقاضا دارد که سکس دهانی کند در حالی که چندین بیماری تناسلی و عفونی میتواند از همین طریق به زن انتقال یابد! مشکل فقط انقال ایدز نیست!!!

در همه فیلمهای غیر پورنو همیشه استثنایی ها و زیبارویان و ... نشان داده میشود و هیچ وقت بازیگر اصلی کشته نمیشود و...در فیلمهای پورنو هم بزرگنمایی و اغراق هست. آنها که نمی آیند نشان دهند که فلان بازیگر بعد از آن عمل چه مشکلی برایش پیش می آید و یا از بیحس کننده استفاده کرده یا نه؟

بعضی میگویند این عمل عوارضی ندارد چون بهداشت در آن را رعایت میکنیم تا مشکلی پیش نیاید!!! در حالیکه مشکل فقط بهداشت و انتقال بیماری نیست! مشکل خود این عمل است که غیر معمول است و برای خیلی ها تهوع آور است!!! خوک ادرار خود را میخورد آیا ما انسانها اینقدر پست هستیم که از خوک تبعیت کنیم که منی خود را که در آن سموم و ادرار هست به دیگر بخورانیم؟ 

خیلی چیزها برای انسان میتواند لذت داشته باشد! هر کسی میخواهد در خانه ای مجلل زندگی کند یا همیشه رفاه داشته باشد و همه لذتها را تجربه کند ولی آیا بدست آوردن لذت برای خود با اذیت و آزار دیگری بدست می آید؟ مرفه بودن و به لذتها و آرزوها رسیدن خوب است ولی از راه درست و بدون آزار دیگران!

زنی که برای لذت مرد دست به عملی میزند که برایش اکراه آور است آیا در زندگیش احساس آرامش و خوشی خواهد کرد؟ شما مردها آیا از گریه های پنهانی همسر خود اطلاع دارید؟

بیاییم خود خواهی ها را کنار بگذاریم که خود خواهی هیچ کس را سعادتمند و خوشبخت نکرده. مرد عاشق و زن معشوق است آیا با معشوق باید اینچنین برخورد کرد؟


گفت: نازم تا قیامت میکشی؟   میکشم ای دوست آری میکشم


تنفر زنان از سکس دهانی و مقعدی

سخنی با خانمها

متاسفانه بدلیل اینکه مردها از فیلمهای پورنو برای سکس شان تقلید میکنند! زنان را با مشکل انجام سکس دهانی و مقعدی مواجه میکنند که خود این دو نوع سکس، غیر معمول بوده و حتی از نظر ادیان آسمانی مورد ذم و حتی حرام و مکروه است! چون موجب سرایت بیماریها میشود.

از نظر پزشکی هم مواردی مانند خونریزی از مقعد، اسهال بعد از سکس مقعدی و... گزارش شده. در خصوص سکس دهانی هم، چون منی از مجرای ادرار و محل خروج سموم بدن خارج میشود میتواند همراه با سموم باشد!

در برخی سایتها برای کاهش درد در سکس مقعدی توصیه های غیر علمی بیان میشود مثل اینکه از ژل یا کرم چرب  کننده استفاده شود و .... در حالیکه علاوه بر عوارضی که دارد جزو سکسهای خشن و متجاوزانه هم بحساب میآید

از نظر انسانی هم علاوه بر تحقیر و زجر دادن زن، نتیجه ای برای زن در بر ندارد و فقط لذت جنسی برای مرد در پی دارد! که آن هم از طرق دیگر امکان پذیر است. در خصوص چندش آور یا تهوع آور بودن این عمل چیزی بیان نکردیم چون همه میدانند!


این نوع سکس اگر بدون رضایت همسر و با اجبار باشد نشانه بارز خودخواهی است و زنان باید از همان اول از انجام این عمل خودداری کنند!!!


سکس دهانی را بیشتر کسانی انجام میدهند که فیلمهای پورنو زیاد تماشا کردند طوری که این عمل برایشان عادی و بی خطر بنظر می آید. که در بین پسرها نسبت به دختران بیشتر به این نوع سکس گرایش پیدا کردند. زنان ایرانی این نوع سکس را یا به اجبار مثل تجاوز یا در صیغه و اجبار همسر یا دختران فراری و... انجام میدهند. تا بحال چند خانم از بنده راهکار خواستند که چطور شوهرشون از این کار منصرف کنند چون شوهرشون بر این نوع سکس اصرار داشته.

بعضی فکر میکنند بنده تعصب دارم یا میگویند غربی ها چرا این عمل را انجام میدهند؟ بنده تعصب ندارم بلکه اینقدر مسائل جنسی در اسلام علمی و درست تشریح شده که به هر مطلبی برخورد کردم دیدم حق و درست است و نیز میخواهد عشق را به انسانها عرضه کند که مثلا میگوید وقتی با همسرت سکس میکنی به زن دیگری فکر نکن و... یا در زمان قاعدگی با همسرت سکس نکن که از نظر پزشکی گفته شده که موجب درد و عفونت زن میشود.

یا همین خودارضایی که حرام است و این همه عوارض دارد. در یک سایت پزشکی فارسی گفته شد که خودارضایی عوارض ندارد چون منبع علمی در خصوص عوارض کتب و مراجع غرب است که متاسفانه به عوارض این عمل پرداخته نشده یا کم هست. ولی اگر در سایتهای فارسی زبان پزشکی جستجو کنید می بینید که افراد چقدر از عوارض بوجود آمده بخاطر خودارضایی گزارش داده اند!!!

اشکال دیگر این نوع سکس اینست که فقط لذت جنسی دارد ولی عقیده من اینست که باید هم عشق ورزی باشد و هم عشق بازی. هم لذت روحی و هم لذت جنسی.زنان ایرانی هم عشق ورزی میخواهند و هم عشق بازی. عشق بازی دوطرفه است و تا طرف مقابل به این نوع سکس علاقه و گرایش نداشته باشد رابطه جنسی لذت بخش نخواهد بود.

مطالب کاملتری در لینکهای زیر موجود است.


خطرات سکس دهانی و سکس از مقعد

عواقب تماشای فیلمهای سکسی و غیر اخلاقی

 

شما باید شوهرتان را از عوارض این نوع سکس ها آگاه کنید. یا همین صفحات مربوط به عوارض آن را که در سایتهای پزشکی گفته شده به ایشان نشان دهید. عشق بازی و سکس دوطرفه است نه یکطرفه! در این خصوص باید خیلی جدی و منطقی با وی صحبت کنید بدون دعوا. تن به هر خواسته غیر منطقی ندهید! به وی بگویید که: آیا مرا با زنهای فیلمهای پورنو و غیراخلاقی مقایسه میکنی و...؟!!!! شما هم سعی کنید در عشق بازی فعال باشید که مطالبی در خصوص عشق بازی زنان در وبلاگ موجود است آنها را مطالعه کنید. شما کم نذارید مردها هرگز چنین درخواستی از شما نخواهند کرد! البته نه اینکه موقعی که مشکلی دارید خودتون رو به سختی بندازید و..... به لینکهای زیر هم مراجعه کنید


سکس دهانی مجاز و بهداشتی با کاندوم !!!

تنوع در عشق بازی

نکاتی در خصوص عشق بازی برای خانمها

زنان در عشق بازی چه کنند؟


آیا منی خوردنی است؟

یکی از انحرافاتی که در این دهه اخیر در رفتار جنسی جوانان پیش آمده خوردن مایع منی است.

اصولا”هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی ویا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن وچندش آور است.مانند عرق –ادرار-مدفوع-خون-ناخن –شوره –منی و ….

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ، رشد وتکثیر مبکروب ها می باشند.لذا بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد دفعی ندارد.

البته در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات غیر معمول نیست.

مثل خوردن خاک در بعضی از بیماری هایی که در اثر کمبود آهن ایجاد می شود(آنمی) ،خوردن ناخن در بعضی از افرادی که دچار اضطراب هستند ویا خوردن منی ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند و …

نمونه هایی از عوارض سکس مقعدی(سکس از پشت) گزارش شده را در لینکهای زیر میتوانید مشاهده کنید


نمونه شماره 1

نمونه شماره 2

نمونه شماره 3

نمونه شماره 4


شل شدن عضلات بدن زن هنگام دخول

در این حالت زن تحریک میشود و تمام مراحل سکس را طی میکند ولی در هنگام دخول دچار بی حسی در عضلات بدن شده و از سکس لذت نمی برد.

در این خصوص این نکته را باید بگویم که از بیحس کننده هایی مثل لیدوکایین یا املا و... استفاده نکنید مخصوصا مردها! که در طولانی مدت میتواند باعث بی حسی در ناحیه واژن زن شود.

راهکار اول اینست که در هنگام دخول زن یا شوهر همزمان با دخول با دست به تحریک کلیتوریس بپردازید. راه دیگر اینکه پوزیشنهای مختلف را امتحان کنید مخصوصا پوزیشنهایی که زن در آن فعال هست مثل پوزیشن مرد زیر و زن رو. ان شاءا.. مشکتان حل خواهد شد. ورزش یا ماساژ با روغنهای گیاهی هم میتواند مفید باشد. مطالب آموزشی لازم در لینکهای زیر موجود است که آنها را هم مطالعه کنید.

ارگاسم چندگانه زنان

روشهای ارضای زنان

آیا خانمها انزال میکنند؟

ماساژ جنسی زن برای تسهیل در ارگاسم

رفع مشکل ارضا نشدن خانمها از طریق واژن

رفع مشکلات ارگاسم زنان

پوزیشنهای آمیزش جنسی

آموزش ماساژ بدن و سینه زن 


میل جنسی زیاد مردان در اوایل زندگی زناشویی

میل جنسی زیاد مردان و تمایل آنها به عشق بازی و سکس در زمان عقد و مخصوصا اوایل زندگی زناشویی، طبیعی است. در هر صورت سردیجات میل جنسی شان را کاهش میدهد و همچنین پرهیز یا مصرف کم تقویت کننده های جنسی که در لینک زیر گفته شده است

تقویت کننده های جنسی و غذاهای افزایش دهنده میل جنسی


ترس از حاملگی بدلیل عقب افتادن پریود (قاعدگی)

این سوال زیاد پرسیده میشود که زن پریودش عقب افتاده و چون رابطه جنسی هم داشته، فکر میکند حتما حامله شده است! در حالیکه به دلیل استرس و ترس از باردار شدن در زمان نامزدی و دیگر عوامل پریود عقب افتاده! علل دیگر عقب افتادن پریود در لینک زیر موجود است

تاخیر یا قطع پریود (عادت ماهانه)


تا بحال فقط یک نفر از کسانی که این سوال رو ازم پرسیده بودند حامله شده بود. که در رابطه جنسی در دوران نامزدی متوجه پارگی کاندوم نشده بود و پریودش عقب افتاد و حامله هم شده بود که میگفت از مطب دکتر تا خونه اش خیلی گریه کرده و عاقبت هم مجبور شدند عروسی رو جلو بندازند. برای همین مطلبی در خصوص سکس بدون دخول برای دوران نامزدی در لینک زیر گذاشتم تا دیگر چنین مشکلی پیش نیاید

 نحوه معاشقه در دوران نامزدی بدون دخول


برای مطمئن شدن از اینکه زن حامله نیست میتوانید از تستهای حاملگی خانگی یا نشانه های حاملگی استفاده کنید. دقت داشته باشید که نشانه حاملگی فقط عقب فتادن قاعدگی نیست! احتمال حاملگی از 21 یا 22 ام دوره قاعدگی تا آخر دوره نزدیک به صفر است و اگر نزدیکی در این روزها رخ دهد احتمال باردار شدن زن کم است. اطلاعاتی در این خصوص در مطلب " روشهای آگاهی از باروری" موجود است.


همچنین با روش جلوگیری اورژانس میتوانید تا 72 ساعت بعد از نزدیکی، از حامله شدن زن جلوگیری کنید. تمام مطالب گفته شده بطور کامل در لینکهای زیر موجود است

جلوگیری از بارداری به روش اورژانس (پس از رابطه جنسی)

نشانه های حاملگی

تستهای حاملگی خانگی

روشهای آگاهی از زمان باروری

روش تست حاملگی HCG

احتمال حاملگی در دوران پریود


بیرون ریختن منی بعد از نزدیکی جهت بچه دار شدن

 بهتر است چند ساعتی همسرتان از جایشان حرکت نکنند. اگر منی از واژن بیرون بریزد عیبی ندارد و طبیعی است. در حاملگی هم تاثیری ندارد ولی توصیه میشود چند ساعتی حرکت نکنند. در مایع منی میلیون ها اسپرم وجود دارد و یکی از این اسپرمها برای رسیدن به رحم و حامله شدن همسرتان کافیست. حتی اگر بعد نزدیکی، منی بیرون بریزد باز هم ایشان حامله خواهند شد.


بیحسی سینه های زن نسبت به مالش و لمس

این حالت به احساس زن و هورمونهای زنانه مثل استروژن برمیگردد. نشانه بیماری خاصی نیست که نگران شوید. ماساژ سینه ها با روغن برخی مشکلات سینه ها را رفع میکند و بنظرم میتواند برای این مشکل هم راه گشا باشد. پیشنهاد میکنم از روغن گل سرخ در ماساژ استفاده کنید.

آموزش ماساژ بدن و سینه زن 


ادامه آن در آینده........



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد