عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

رفع مشکلات جنسی خانمها

اول باید علت کاهش میل جنسی زنان مشخص شود. در خانمها میتواند بخاطر مصرف قرصهای ضد بارداری باشد، و یا عللی که در لینک زیر توضیح داده شده است!

 وایگورل به ارضای جنسی بانوان از طریق واژن کمک میکند که قیمتش حدود سی هزار0000 تومان به بالاست. شاید بجای وایگورل، بتوان از روغن گل سرخ استفاده کرد! البته نه در زمان رابطه جنسی! چرب کردن ناحیه واژن با روغن گل سرخ حدود یک ساعت قبل نزدیکی فکر کنم موثر باشد!
ژل شستشوی بانوان پیور اینتیم با عصاره گل یاسمن که برای تقویت جنسی هم مردان و هم زنان کاربرد دارد! قیمتش هم حدود 000 تومان هست






خواص اصلی : محرک تمایلات جنسی (Aphrodisiac) ، خوشبو کننده و تقویت کننده.
 روغن گل یاس محرک است. انزال پیش از موقع را کاهش می دهد. روغن گل یاس برای تمامی پوستها، خصوصاً پوست خشک و حساس بسیار سودمند است و موجب افزایش قدرت کششی پوست نیز می شود.


داروی آفرودیت و قطره خوراکی گل سرخ باریج افزایش دهنده میل جنسی در زنان میباشند.
قطره خوراکی گل سرخ باریج از گل محمدی تهیه شده و میتوانید بجای آن از گلاب استفاده کنید که آن هم میل جنسی را افزایش میدهد. نظر من اینست که اگر از قرص جلوگیری از بارداری یا ضد افسردگی استفاده میکنید داروی آفرودیت را مصرف نکنید!!! بعد از قطع مصرف این داروها، میتوانید از آفرودیت استفاده کنید

اگر داروههای ضد بارداری مصرف میکنید  از تقویت کننده های جنسی(گرمیجات) مثل ادویه جات و ...  برای افزایش میل جنسی بهره ببرید.
همچنین میتوان بجای مصرف قرصهای جلوگیری، از روشهای دیگر مثل کاندوم،اسپرم کش و... استفاده کرد

کرم ارتقاء آمیزشی بهبود ناشزگی و عدم تمایل وایگورل

جنسیت مصرف کننده: برای بانوان؛ مخصوص افراد مزدوج

 بالا بردن تمایل زوجه در آغاز رابطه آمیزشی؛

ایجاد تحریک فوری به محض تماس با اعضای خارجی یا داخلی واژن؛

لیز نمودن (Lubrication) فوری مهبل بر اثر فعال گردیدن محتویات کرم و تحریک حاصل؛

بالا بردن تحریک پذیری بافت تناسلی به علت تشدید جریان خون در مناطق تناسلی؛

ایجاد اورگاسم فشرده و انفجاری ورساندن زوجه به حالت اورگاسم پی در پی (Multiple Orgasm) و کلیماکس (Climax)؛

بهبود خشکی مهبل (Vaginal Dryness)؛

ارتقاء بنیه جنسی وعدم تمایل به دلیل نداشتن انگیزه، مشکلات روحی – روانی و مسئولیت های بیش از حد روزمره؛

رساندن زوجه به ارضاء آمیزشی دارای آنتی اکسیدانهای نظیر ویتامینهای  A و  C؛

عاری از مواد صنعتی و نگهدارنده مصنوعی؛

جمع کننده و ضد عفونی کننده دهانه رحم و مجرای واژن؛ و....


قطره و قرص گیاهی آفرودیت درمان ناتوانی های جنسی (اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .
 

شکل داروئی : قطره30 میلی لیتری - قرص روکشداردر جعبه های 30 عددی .موارد مصرف :ناتوانی های جنسی (اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .
اجزاء فرآورده :هرقرص یا هر2 میلیلیتر قطره حاوی عصاره خشک گیاهان فوق میباشد :1-میوة خارخاسک 40 میلیگرم 2- زنجبیل 27/12 میلیگرم 3-زعفران 3 میلیگرم 4-دارچین 11 میلیگرم.


استاندارد شده: بر حسب فلاونوئید تام به میزان 48/0 – 32/0 میلیگرم برحسب کورستین.
مواد مؤثره :مهمترین مواد مؤثره به ترتیب گیاهان موجودعبارتنداز:خارخاسک - ساپونینهای استروئیدی ، دیزوژنین ،یاموژنین،کرستین وکامفرول زنجبیل– زین جی برن،بیزابولن ،زین جی برول ، فلاندرن ، الئورزین
( شوگائول).زعفران - کروسین ، کروستین و پیکروکروسین .دارچین – الدهید سینامیک ، فنولها
( اوژنول ، سافرول، پی نن).
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر : مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شـامل آزاد شدن اکسید نیتریک ( NO) در کورپوس کاورنوزوم درحین تحریکات جنسی است . اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال میکند ،درنتیجه میزانcGMP افزایش یافته ، موجب اتساع عروق آلت شده وگردش خون آن زیاد میشود.این مکانیسم درزنها نیزموجب افزایش تمایل جنسی میشودمواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین واسانسها و استروئید های موجود درگیاهان بکار رفته در فرآورده آفرودیت ، در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثرمی باشد و بامکانیسم فوق موجب اتساع عروق آلت ودر نتیجه با تجمع خون دراین عضو باعث نعوظ می گردد. همچنین تمایلات جنسی را افزایش داده و از انزال های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می شود  مطالعات بالینی متعددنشانداده است که ساپونینهای موجوددر خارخاسک مـوجب افزایش اسپرم دچاردرجاتی ازعقیمی هستندموثرواقع شود.درمطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که عصاره این گیاه حرکت اسپرم ومدت زنده ماندن آنرا افزایش میدهد.ساپونین موجب افزایش میزان هورمون LH شده واز این طریق میزان تستوسترون رادر بدن افزایش میدهد.ثابت شده است که خارخاسک بکاررفته درفرمولاسیون دارو موجب افزایش تمایلات جنسی درزنان شده و فرآیند اوولاسیون(تخمک گذاری) را تحریک مینماید .


دستور مصرف : قطره 50 تا 60 قطره 3 بار در روز دریک فنجان آب قند بعداز غذا میل شود. قرص : یک قرص 3 بار درروزبعداز غذا میل شود.آفرودیت را میتوان برای حصول نتیجة بهتر بطور مستمر مصرف نمود .


موارد منع مصرف ونکات قابل توصیه :در بیماران قلبی و بیمارانی که مبتلا به کمبود فشارخون هستند مصرف دارو باید با احتیاط انجام شود .جهت احتیاط در دوران بارداری بخصوص در سه ماهه اول، مصرف دارو برای خانمهای باردار توصیه نخواهد شد

عوارض جانبی :بیمارانی که نسبت به اسانس های گیاهی حساسیت نشان می دهندمیبایستی این دارو را بااحتیاط مصرف نمایند.

نکات قابل توصیه :مصرف درازمدت دارو در افزایش میزان اسپرم بسیار موثر میباشد .

در خصوص مصرف آفرودیت برای خانمها: با وجود تحقیقاتی که نشان دهنده تاثیر افزایش هورمون تستوسترون در افزایش میل جنسی زنان است اما این را هم باید درنظر داشت که افزایش غیر عادی هورمون تستوسترون در زنان می تواند منجر به مشکلات متعددی شود مانند رشد موی مرد گونه در صورت و سینه ها - عضلات بزرگ و قوی می شود- توزیع چربی بدن مثل مردها می شود و کلیتوریس هم ممکن است که بزرگ شود. تغییر صدا -ریزش موی شبیه فرم مردانه- آکنه و افزایش تعریق از دیگر مشکلات خواهد بود.البته موی زائد زنان بدون افزایش هورمون تستوسترون هم میتواند باشد. به همین دلیل مصرف یک دوره از این دارو برای خانمها توصیه میشود که البته در صورت تکرار در مصرف این دارو میتوان یک ماه یا دو هفته بعد از مصرف دوره قبلی دوباره آنرا مصرف کرد.

 و اینکه نمیتوان از آفرودیت (که منجر به تحریک تخمک گذاری میشود) همزمان از داروهای جلوگیری از بارداری(جلوگیری از تخمک گذاری) هم استفاده نمود.


  قطره خوراکی گل سرخ باریج  

شکل دارویی: قطره 18 میلی لیتری دارای قطره چکان در جعبه مقوایی با بروشور

موارد مصرف: افسردگی- افزایش میل جنسی

اجزاء فراورده:اسانس گل محمدی(Rosa damascena)

استاندارد شده: بر اساس حداقل 8/5 میلی گرم سیترونلول در هر میلی لیتر

مواد موثره:سیترونلول، ژرانیول، نرول، لینالول، فنیل اتیل الکل

آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر:افسردگی از شایعترین اختلالات روانپزشکی با شیوع 20-15 درصد میباشد که میتواند موجب افت عملکرد فرد در زمینه های مختلف شخصی و اجتماعی و عدم احساس لذت و ایجاد فشار عاطفی گردد.گل سرخ احتمالاً اولین گلی است که در ایران در قرن دهم میلادی از آن اسانس با روش تقطیر بدست آمد.
گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی به عنوان نشاط افزا، ضدافسردگی و ضداضطراب و درآروماتراپی به عنوان یک ضدافسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است.
اسانس گل سرخ به علت دارابودن ویژگیهای بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی میشود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان میباشد.
در یک مطالعه تجربی بیخبر با گروه شاهد برای بررسی اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ باریج اسانس در موش های آزمایشگاهی؛ مشخص گردیدکه در مقایسه با دارونما، قطره گل سرخ با غلظت های 10،20 و 40% به طور معنی داری افسردگی را کاهش داد که مشابه تاثیر آمفتامین بود. محققین نتیجه گرفتند از آنجا که اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ همانند آمفتامین به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد؛ احتمالاً این تاثیر ناشی از تغییر آزادسازی نورآمین های پیش سیناپسی(presynaptic) میباشد. البته باید در نظر داشت که سازوکار احتمالی تاثیر دارو در حیوانات ضرورتاً همانی نیست که در مورد افسردگی انسان وجود دارد.

دستور مصرف: ۲بار در روز، هر بار 15 قطره همراه با مقداری مایعات

موارد منع مصرف:دوران بارداری، کودکان

عوارض جانبی:با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه ای مشاهده نشده است.

تداخلات دارویی:ممکن است مصرف همزمان قطره گل سرخ با داروهای آرامبخش و ضدافسردگی موجب تشدید اثرات آنها گردد.

نکات قابل توصیه:

1- همانند سایر داروها ، قطره گل سرخ را از دسترس اطفال دور نگهدارید.
2- افسردگی را با تشخیص پزشک درمان نمایید.
3- بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آنرا محکم ببندید و دور از نور، در دمای30-15 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد