عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

نکات بسیار بسیار مهم برای بچه دار شدن

پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم در سفارش به امام على علیه‏ السلام: اى على! اگر همسرت باردار شد با او آمیزش مکن مگر آن که با وضو باشى ؛ زیرا اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، کورْدل و ناخنْ‏ خشک، بخیل خواهد بود .


بخشی از توصیه های استاد صمدی آملی: از عزیزان دختران و مادران عزیز استدعا می شود که از خوردن سبزی امزنا(گشنیز) و سبزی شاهی(ترتیزک) به شدت خودداری کنند .


از خوردن آبی که یخ در آن محلول می شود خودداری نمایند و وقتی باردار شدند هرگز از یخ خوردن برخودار نباشند که بچه ها را فلج میکند و منجر به سزارین می گردد.


زنان باردار در طول بارداری سوره مبارکه یوسف و سوره مبارکه مریم را تلاوت کنند. مادر با وضو به بچه شیر دهد.

نکته : بعد از تعیین جنسیت فرزند اگر دختر بود به خواندن سوره مریم در طول بارداری ادامه دهید و اگر پسر بود سوره یوسف خوانده شود


باید توجه داشت که برای انعقاد نطفه و حصول فرزند باید مدتی از دخول کردن و همبستریِ با زن پرهیز نمود تا در این مدت رحم زن کاملاً تشنه نطفه مرد گردد و در وقت دخول و انزال، آن را کاملاً به خود جذب نماید.

زیرا در بسیاری از مواردی که نکاح حقیقی اعنی همبستری زن و مرد نتیجه نمی دهد و منجر به حاملگی نمی شود
بدین خاطر است که دخولِ زیاد و پشت سر هم صورت می گیرد.

تکرّر این عمل باعث شده که رحم گشاد شده و میل آنچنانی به قبول نطفۀ مرد نداشته باشد لذا
برای نتیجه گیری از این عمل، نیکو است که مثلاً چند روز قبل از عادت ماهانۀ زن، این عمل ترک شود تا هنگامی که زن از خون پاک شود و بعد از پاک شدن بهترین وقت است برای دخول و انعقاد نطفه، تا جایی که فرزندانی که در چنین ایامی متولد می شوند نسبت به دیگر افراد از نشاط و طراوت خاصی برخوردار هستند.


توصیه های کامل استاد در لینک زیر موجود است:
چند نکته با اهمیت برای بچه دار شدن(از کتاب شرح مراتب طهارت)


برای داشتن فرزند باهوش و سالم زمانی نزدیکی کنید که هر دو و مخصوصا مرد شهوت زیادی داشته باشد. برای افزایش شهوت میتوانید گرمیجات مثل زعفران،عسل،ادویه جات،پیاز و… مصرف کنید.


عقد دائم و موقت، انجام مسافرت،اقدام برای بچه دار شدن (انعقاد نطفه)، افتتاح کار و کسب، تعیین و تغییر نام و گذاشتن سنگ بنا و کلا انجام هر یک از کارهای اساسی در روزهای قمر در عقرب (حدود 4.5 روز در ماه) هم از نظر دینی و هم از نظر منجمین، توصیه نمی‌شود!

رسول اکرم صلوات الله و سلامه علیه فرمودند :هر کس برخدا توکل کند و هیچ گاه ملاحظه سعادت و نحوست روزها را ننماید خداوند او را یاری خواهد نمود و عهده دار او خواهد شد به ویژه اینکه صدقه نیز بپردازد زیرا صدقه نحوست را از بین میبرد.


امام صادق علیه السلام: هر کس صبح صدقه دهد خدا نحوست آن روز را از او دفع می کند.

(میتونید صدقه بنیت دفع نحوست کل اون روز بدید یا بنیت دفع نحوست از همین الان تا 24 ساعت آینده! و چه بهتر اینکه هفت بار سوره فلق رو برای حفظ از نحوسات و شر این روزهای نحس هم بخونید)


نکته بسیار بسیار مهم دیگر اینکه قبل از آمیزش جنسی برای انعقاد نطفه، زوجین سوره فلق و ناس را هر کدام هفت بار بخوانند تا از شر شیاطین و نحوست روزها و…. در امان باشند!


برای اینکه صاحب فرزندی زناکار یا نابینا یا ناسالم و… نشوید هم توصیه های مهمی از معصومین علیهم السلام در لینکهای زیر موجود است مانند مکروهات آمیزش که گفته شده در چه زمانهایی رابطه جنسی به قصد بچه دار شدن(انعقاد نطفه) انجام نشود!!!!

احادیث ائمه و پیامبر اکرم (ص) پیرامون روابط زناشویی

سفارش های مهم  ائمه اطهار(ع) و اسلام در مورد آمیزش جنسی

مستحبات و مکروهات مراسم ازدواج، زفاف، آمیزش جنسی

آداب ولادت، نام گذاری،شیر دهی،تربیت فرزند و دوران بارداری


دعای قبل آمیزش برای داشتن فرزند سالم و صالح

از حضرت امام محمّد باقر علیه السّلام منقول است که چون اراده جماع برای بچه دار شدن کنى این دعا را بخوان :

اَلّلهُمَّ ارْزُقْنى وَلَدا وَاجْعَلْهُ تَقّیا زَکیّا لَیْسَ فى خَلْقِهِ زیادَةٌ وَلانُقْصانٌ وَاجْعَلْ عاقِبَتَهُ اِلى خَیْرٍ و لا تَجعَل لِلشَّیطانِ فیهِ نَصیبا و لا شَریک.

امام فرمودند: «هرگاه در حال مقاربت با همسر خود، «بسم الله» نگویی، شیطان حاضر شود و با تو در عمل شرکت کند. نطفه یکی است لکن عمل از هر دوی شما و شیطان.»


حضرت علی (علیه السلام) : هرگاه کسى از شما خواست به همسرش درآید ، باید در اوّل ماه ها و نیمه ماه ها خوددارى کند چرا که شیطان در این دو زمان، فرزند خواهى مى کند و شیطان ها در این زمان خواستار مشارکت [در نطفه ]هستند . از این رو مى آیند و باردار مى کنند.

حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) : هرگاه یکی از شما قصد آمیزش با همسرش(برای بچه دار شدن) را داشت باید بگوید:

اللّهُمَّ إنّی استَحلَلتُ فَرجَها بِأَمرِکَ، و قَبِلتُها بِأَمانَتِکَ ، فَإِن قَضَیتَ لی مِنها وَلَدا فَاجعَلهُ ذَکَرا سَوِیّا، و لا تَجعَل لِلشَّیطانِ فیهِ نَصیبا و لا شَریک. (بارالها! شرمگاه او را به فرمان تو بر خود حلال کردم و او را به عنوان امانت تو پذیرفتم. پس اگر فرزندی از او برای من تقدیر نمودی، او را پسری سالم قرار ده و برای شیطان، نه بهره‌ای در او قرار ده و نه شراکتی)


تعیین روزهای قمر در عقرب در هر سال

برای تعیین روزهای قمر در عقرب درهر سال نرم افزار ازیاج را از لینک زیر دانلود کنید. سپس  فایل  World که در پوشه کرک میباشد را در پوشه خود نرم افزار کپی کنید.

بعد از اجرای برنامه روی «اطلس» کلیک کنید و گزینه «شهر – کشور» را انتخاب و پنجره را ببندید. بعد روی «حساب» کلیک کنید که برنامه شروع به کار میکند.

بعد از اتمام، در ستون «القمر» دنبال «عقرب» بگردید. دو یا سه روز عقرب که می بینید، روزهای قمر در عقرب ماه مذکور میباشند. در ستون «یوم» تاریخ این روزها به میلادی گفته شده

نکته
:  به روزهای قمر در عقربی که یافتید، دو روز از شروع و دو روز از پایان اضافه کنید. مثلا اگر 22 و 23 آپریل نحس هست شما از 20 تا 25 را نحس در نظر بگیرید . روزهای قمر در عقرب در کشورهای مختلف فرق میکند!


لینک دانلود نرم افزار ازیاج

https://app.box.com/s/z22s3011z6rsaaqckakezc8iy0obcil7

 

بهترین زمانها برای بچه دار شدن در طول هفته و سال(سایت هدانا)
از آموزه های دینی به دست می آید آمیزش و همبستری برای بچه دار شدن در زمان ‏هاى ذیل مستحب است:


شب دوشنبه: که در پی آن فرزند حافظ کتاب خدا و راضی به آنچه خداوند برایش مقدر کرده ، می شود، (۱)

شب سه شنبه : که در اثر آن بعد از سعادت اسلام ، شهادت روزی اومی شود ، خداوند او را با مشرکان عذاب نمی کند ، دهانش خوشبو، دلش رحیم و جوانمرد خواهد بود ، زبانش از دروغ ، غیبت وتهمت و پاک باک می ماند.(۲)
شب پنج شنبه : که در پی آن حاکمی از حکما و با عالمی از علما خواهد شد.(۳)
روز پنج شنبه هنگام زوال : که در پی آن شیطان به او نزدیک نخواهد شد تا پیر گردد و سلامتی دین و دنیا روزی اش خواهد بود.(۴)
شب جمعه : که در پی آن بچه خطیب و سخنگو خواهد شد.(۴)
روز جمعه موقع عصر : که آن فرزند از دانایان مشهور خواهد شد.(۵)
شب جمعه بعد از نماز عشا : امید است آن فرزند از ابدال ( شبیه به والدین ) باشد.(۶)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد