عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عواقب تماشای فیلمهای غیر اخلاقی


عواقب تماشای فیلمهای سkسی و غیر اخلاقی


در این وبلاگ منظورمان از نزدیکی با همسر، فقط سکس نیست و سکس را مرحله یا قسمتی از عشق ورزی و عشق بازی با همسر میدانیم.

عواقب تماشای اینگونه فیلمها را از سوالات شما دوستان به راحتی میتوان دریافت که بدین شرح است:

اول اینکه شخص سعی میکند از روی این فیلمها برای نزدیک با همسر یا بطور کاملتر عشقبازی تقلید کند و به عنوان فیلم آموزشی آنها را بحساب آورد!

در اینگونه فیلمها عشق بازی فقط مرحله ی سکس را در بردارد و معاشقه و نگاههای عاشقانه را ندارد! وقتی معاشقه از عشق بازی حذف میشود شخص فقط لذت جنسی میبرد و از نظر روحی لذتی حاصل نمی کند! و خود تماشای این فیلمها دید انسان را نسبت به عشق بازی، جنسی میکند نه انسانی!

وقتی معاشقه و عشق بازی از نزدیکی با همسر حذف میشود و شهوت و نگاه جنسی حکمفرما! حتی ممکن است بعد از مدتی همین نزدیکی رو به سردی رود و هم اینکه چون زنان از نظر روحی مورد محبت و عشق قرار نمی گیرند از رابطه با همسر سرخورده میشوند!

و یا اینکه زود از همدیگر رنجدیده خاطر میشوند یا در آمیزش جنسی با یک درد یا خطای یکی از طرفین، به جای گذشت از دست یکدیگر عصبانی میشوند و.......

اینگونه فیلمها موجب تصورات غلط در افراد میشود که مانند:

این تصور که مردان در یکبار سکس عادی میتوانند چند بار به انزال برسند! فرد هم با این نگرش وقتی در سکس نمیتواند بیش از یکبار به انزال برسد دچار این تصور میشود که حتما مشکلی دارد! یا اینکه سعی میکند در یکبار سکس چند بار به انزال برسد و بعد بدلیل ناتوانی و ضعف جسمی و کم شدن مقدار منی دچار کمر درد و کوفتگی و دیگر مشکلات میشود. در حالیکه در این فیلمها هر لحظه سکس آنها شامل چند صحنه است و همه در یک صحنه صورت نمی گیرد که تصور میکنید همه این اعمال آنی و بطور متوالی انجام گرفته است!

مردان اندازه آلت خود را با اندازه آلت بازیگران این فیلمها مقایسه میکنند و چون آلتشان به نظرشان نسبت به آن بازیگر کوتاهتر است! این تصور پیش می آید که حتما مشکلی دارند و اندازه آلتشان استاندارد نیست!

تصور اینکه سکس دهانی و سکس مقعدی هم سکس نرمال هستند و هیچ عوارضی ندارند! که عوارض آنرا در لینک زیر قرار داده ایم

 خطرات سکس دهانی و سکس از مقعد

ایجاد تصورات جنسی در افراد مجرد و تحریک شدید جنسی که بدلیل نبود راه شرعی و طبیعی یعنی آمیزش با همسر خود برای تخلیه و ارضای جنسی، موجب روی آوردن جوانان به خودارضایی و استمناء و یا باعث احتلام میشود که عوارض این عمل را در لینکهای زیر قرار داده ایم

روشهای ترک خودارضایی (استمناء) 

عوارض شایع خودارضایی (استمناء)

توصیه هایی در مورد خود ارضایی

اطلاعاتی در مورد مایعات خارج شده از زنان و مردان

بدلیل اینکه این فیلمها فقط سکسی هست نه عشقی! این تصور در شخص ایجاد میشود که روند طبیعی نزدیکی با همسر اینست که اول باید با اندکی لب گرفتن و مکیدن سینه ها و بعد هم یک دخول و تمام ختم کلام!!!

در حالیکه اگر بدنبال نزدیکی با همسر یا بهتر بگوییم عشقبازی صحیح و درست باشید، این عشق بازی یک یا دو ساعت باید طول بکشد! که شامل معاشقه و بازی و شوخی، ماساژ و تحریک و بعد هم دخول و در آخر تشکر از همسر و در آغوش گرفتن وی میباشد! که البته در برخی مواقع میتواند ماساژ بدن با روغن هم باشد! و.............

مشکل دیگری که تماشای این فیلمها برای فرد ایجاد میکند بوجود آوردن ذهنیتی پر از افکار و خیالات جنسی است که باعث میشود فرد همیشه به جنس مخالف به چشم شهوت و هوس نگاه کند حتی به همسر خود! در حالیکه انسان به همسر خود باید همیشه و بیشتر به چشم عشق بنگرد و فقط در سکس با همسر خود و در برخی موارد میتواند با شهوت به همسرش نگاه کند!

این ذهنیت و افکار جنسی همچنین موجب ناراحت شدن و دلگیری همسر خود میشود چون شخص با این طرز نگرش و دید شهوانی به دیگر زنان، همسر خود را بی ارزش جلوه میدهد و اینکه مرد همیشه در پی افکار سکس با دیگر زنان هست نه با همسر خود. و همین هم موجب لذت نبردن و سرد شدن در سکس با همسر خود میشود.


نکاتی در خصوص عشق بازی

رنگ و نوع لباس هم طبیعتا در تنوع سکس موثرند که بهتر است برهنه در تخت دراز نکشید و با لباس زیر باشید. حتی همان در آوردن لباس توسط همسر هم قسمتی از معاشقه است.

پخش موسیقی رمانتیک و استفاده از عطر و بوی خوش هم بر زیبایی این عشق ورزی می افزاید.

قبل از عشق بازی حتما تمیز باشید یا حمام رفته باشید. بدن خود را در حمام با صابونهای نرم کننده و خوشبو مانند صابون میتوانید شستشو کنید تا از نظر موهای زائد و بوی عرق و ... پاک باشید و در معاشقه هم لذت بیشتری ببرید. برای قبل و بعد از عشق ورزی، خوراکیهایی تهیه کنید که به شما انرژی داده و نیروی لازم را بعد از معاشقه دوباره بدست آرید.

در اول معاشقه نگاهتان عاشقانه باشد و در زمانی که لازم است تحریک کننده.

مراحل یک عشق ورزی (با رعایت بهداشت) بطور کلی شامل اینهاست که ممکن است برخی از موارد در هر رابطه انجام نشود:

جوک و شوخی، کلمات عاشقانه گفتن و از زیبایی چهره همسر خود تعریف کردن، بوسه و لب گرفتن، نوازش مو، مکیدن گوش،لیسیدن گردن،مکیدن و بازی با سینه ها، بوسیدن و لیسیدن کمر،ماساژ پا،دخول آلت در واژن زن که میتواند همراه با نوازش بدن مثل مالش سینه ها. مرحله آخر دخول است و بعد از آن تشکر از همسر!

غیرقابل پیش بینی بودن در هربار(پوزیشن، زمان و ترتیب هر عمل در هر بار تغییر کند)

خواسته ها و کارهایی که دوست دارید برایتان طرف مقابل در سکس انجام دهد را اگر خجالت میکشید روی کاغذ بنویسید و بهم بدهید

طوری عشق ورزی را پیش ببرید که همزمان ارضا شوید.

در عشق بازی با همسرتان پر رو باشید و با همسرتان بی پروا شوخی کنید و سر به سرش بگذارید. نه اینکه همش ازش اجازه بگیرید که این عمل را برایت انجام دهم یا نه ؟ ناراحت که نمیشی و.....

بعد از عشق بازی هم تخلیه مثانه و غسل باشد که موجب تخلیه تنشها و خستگی ها و... میباشد.

اطلاعات بیشتر در لینکهای زیر موجود است


 اطلاعات کلی و جامع در مورد کلیه مسائل جنسی

مسائل بهداشتی

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر 

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

کلیپهای تصویری آموزش ماساژ سینه

لمس و ماساژ تحریکی

آموزش تصویری بوسه

ماساژ برای عشق بازی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد