عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

معاشقه در دوران عقد


وقتی کسی می خواهد ازدواج کند ، یکی از مسایل عمده ای که در تصمیم گیری صحیح ایجاد مانع می کند میل جنسی است . فرد هم جوان است و هم می داند که با ازدواج می تواند به میل جنسی خود پاسخ دهد . بنابراین سعی می کند که به سرعت به سمت ازدواج حرکت کند تا به میل جنسی خود پاسخ دهد . در قدیم برای این که جوانها از این اشتباه مصون باشند ، رسم بر این بود که اولین جلسه ی خواستگاری بدون حضور پسر برگزار می شد و توصیه می کردند که اول خانواد هها با هم به توافق برسند. اما امروزه دیگر چنین کاری ممکن نیست . امروزه لازم است تا جوانها خودشان سعی کنند که از این اشتباه دوری کنند و بیاموزند که خود را از تاثیر کور کننده ی جاذبه جنسی دور کنند

 .اگر فردی نتواند خود را از افسون جاذبه ی جنسی رها کند ، احتمال این که در دام یک ازدواج نا موفق بیافتد، زیاد است. برای این که از این اشتباه مصون باشیم. لازم است به موارد زیر عمل شود.

با حوصله و بدون عجله در طول زمان با فرد مقابل خود آشنا شوید.

برای ازدواج عجله نکنید.

از هرگونه رابطه ی جنسی، قبل از ازدواج پرهیز کنید.

 اگر در نظر دارید با کسی ازدواج کنید، سعی کنید از رابطه جنسی با او خودداری کنید، تا فرصتی فراهم که بدون تأثیر روابط جنسی و جاذبه ی جنسی به شناخت یکدیگر بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  دوران نامزدی به لینک زیر مراجعه کنید

 
مطالعه کتاب الکترونیکی زیر را نیز هم به شما پیشنهاد میکنیم که از لینک زیر قابل دانلود میباشد. 
همچنین کتابهای موجود در مورد ازدواج را هم میتوانید تهیه و مطالعه کنید تا از عواقب تصمیمات یا رفتار اشتباه به دور باشید.
 این کتابها حاوی نکات خوبی است مثلا همین رابطه جنسی کامل که در دوران نامزدی و عقد منع شده غیر از مشکل حاملگی و از بین رفتن باکرگی مشکلات دیگری را هم میتواند بدنبال داشته باشد که در این کتابها مثل کتاب زیر بحث شده است و مثالهای عینی آورده شده!
  
قبل از مطالعه مطلب زیر این نکته را یادآور میشوم که این دوران برای شناخت بیشتر دو طرف میباشد تا رابطه جنسی! و در موارد زیر هم که در خصوص ارضای جنسی گفته شده باز هم تاکید بر معاشقه است نه ارضای جنسی!
بهترین زمان برای یک رابطه جنسی کامل،از شب بعد از شب زفاف است! که بدون دلهره و اضطراب میتوانید یک رابطه کامل را تجربه کنید. چون مواردی بوده که دختر در دوران نامزدی یا عقد، بدلایلی مجبور به جدایی شده و بعد از آن بخاطر رابطه جنسی و از بین رفتن باکرگی مشکلاتی را گریبانگیر خود کرده است.
آتش رابطه جنسی رو اگر با معاشقه و عشق ورزی خاموش کنید آینده بهتری جلوی رویتان هست وگرنه ممکن است موجب سردی طرفین شود! مخصوصا اینکه از نظر روحی ارضا نشوید!!!
  
معاشقه در دوران عقد و بعد محرمیت
روش بدون دخول
اگر قصد ارضای بدون دخول و یا پاره نشدن پرده بکارت را دارید میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید. اشکال روشهای زیر در اینست که میتواند میل شدید به دخول در شخص ایجاد کند! به همین دلیل روشهای زیر را توصیه نمی کنیم و دلیل آموزش این روش هم در اینجا اعمالی است که جوانان بدلیل ناآگاهی و میل جنسی زیاد در این دوران صورت انجام میدهند که عواقب بدی میتواند بدنبال داشته باشد مانند حاملگی و از بین رفتن باکرگی دختر!
 
برای رسیدن به ارگاسم و نیز پاره نشدن بکارت فقط میتوانید از روش تحریک چو چوله (کلیتوریس) در ارضای زن استفاده کنید.  از انگشت در تحریک این قسمتها با مالش آرام و استفاده از مواد چرب کننده و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنید. 
 اگر مردان با همان سکس بدون دخول یعنی مالیدن سینه و دیگر قسمتهای بدن زن که باعث تحریک خود آنها هم میشود ارضا نشدند میتوانند بجای دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نیز مالیدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهای مختلف بدن همسر غیر از دستگاه تناسلی به انزال برسند.

همچنین مردان میتوانند سر آلت خود را در تماس با کلیتوریس زن قرار دهند که هم سر آلت مرد و هم کلیتوریس از تحریک پذیری بالایی برخوردارند.برخی بصورت لاپایی و بدون دخول رابطه جنسی برقرار میکنند!
لاپایی دو حالت دارد یا آلت را از عقب بین رانها میذارید یا از جلو که در تماس با کلیتوریس قرار میدید!

لاپایی یعنی فرو کردن آلت بین رانهای زن و مالیدن آن به بدن همسر، خود را ارضا میکنند و آلت را می مالند و بالا و پایین میکنند و...
یا  آلت مرد در تماس با کلیتوریس قرار میگیرد یعنی همراه با مالیدن و بالا و پایین کردن بین رانها از جلوی زن و در تماس با کلیتوریس، که در نتیجه هر دو ارضا میشوند.
 و حتما باید از کاندوم در این روش استفاده کنند! البته در روش تماس با کلیتوریس باید مراقب باشید که که فشاری روی دهانه واژن نیاید و بنده این روش رو توصیه نمیکنم

ولی لاپایی از پشت و مالیدن آلت به باسن زن با کاندوم، بی خطرتر و بهتر است!

البته بنظر بنده احتیاجی به مالش آلت هم نیست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که مالیدن آلت مرد توسط دست موجب درد میتواند شود یا میل بیشتر به دخول!
درست است که در این روش دخولی صورت نمیگیرد ولی توصیه ما اینست که حتما از کاندوم استفاده کنید چون مواردی بوده که مایع منی روی بدن زن پاشیده یا روی دستگاه تناسلی و... و همین ترس باردار شدن را در زن ایجاد میکند پس حتما از کاندوم استفاده کنید تا منی بیرون نریزد!

نکته دیگر اینکه در دوران عقد سعی در ارضا شدن با دخول نکنید بلکه با معاشقه زیاد یا بدون دخول ارضا شوید! مخصوصا آقایان. بیشتر سعی کنید با معاشقه ارضا شوید و معاشقه ی طولانی داشته باشید. اگر تحریک را افزایش دهید بدون دخول هم انزال صورت میگیرد و ارضا میشوید.
در دوران عقد سعی شود بیشتر از طریق ماساژ و ملامسه ارضا شوید نه دخول! چون خطر حاملگی هست و مواردی بوده که کاندوم پاره شده و شخص دیر متوجه شده یا نتوانسته از روش "جلوگیری اورژانس پس مقاربت" استفاده کند و...

چند نکته مهم :

 سعی کنید قبل از لمس و تحریک چو چوله به معاشقه بپردازید و لمس چو چوله را به آخر واگذارید

برای به ارگاسم رساندن همسرتان میتوانید همزمان با تحریک کلیتوریس به مالش سینه ها هم بپردازید

 کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. کلیتوریس را به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

  
چو چو له یا کلیتوریس (Clitoris )
گاهی پیدا کردن چو چو له برای خود زن یا فردی که در حال امیزش با اوست مشکل است زیرا گاه کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است (البته در هر حال نوک ان تا حدی بیرون است). چو چو له در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است. ضمنا فقط 4% از کل جسم چو چو له در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت به آلت مرد کوچکتر می نماید و دارای لوله مدور هم نیست و فقط به در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در هنگام تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی به خود می گیرد.ضمنا هیچ عضو جنسی در مردان به حساسیت چو چو له وجود ندارد. چو چو له توسط کلاهکی (Clitoris hood) پوشیده می شود.
  

 
 
 
  
  
 
متاسفانه در چنین مواقعی پسرها از روی فیلمهای پورنو تقلید میکنند و همیشه سعی میکنند دختر را مجبور به سکس دهانی کنند. حتی به دروغ به دخترها میگویند که منی با وجود نجس بودن دارای خواص هست و حتی برای پوست مفید است و...
  
هم سکس دهانی و هم سکس مقعدی بخاطر اینکه زنها از این نوع تنفر دارند و در سکس دهانی منی نجس است و آلت و مقعد هم که درد و خونریزی و.... وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد میکند و عرق هم که هست فکر کنید چقدر میکروب میتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟! 
 
برای اطلاعات بیشتر در خصوص عوارض سکس از مقعد و دهانی به لینک زیر مراجعه کنید


روش با دخول
این روش همان سکس طبیعی و نرمال است که در آن دخول آلت مرد در واژن زن صورت میگیرد هست ولی چون احتمال حاملگی در این زمان بخاطر پارگی کاندوم یا اتفاقات ناخواسته هست یا باید از این روش پرهیز کرد یا به اینگونه عمل کرد که حتما از کاندوم استفاده شود و هم اینکه درست در زمانی که متوجه می شوید که به انزال نزدیک شدید و منی در حال خارج شدن از آلت است سریعا آلت را از واژن خارج کنید. اگر باز هم میترسید که حاملگی رخ دهد یا کاندوم پاره شود به لینک زیر مراجعه کنید و از روشهای گفته شده استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد