عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

آموزش استفاده از کاندوم مردانه


1 - با دقت بسته کاندوم را باز کنید تا کاندوم پاره نشود . ( از قیچی و یا چیزهای تیز مانند ناخن و یا دندان برای باز کردن آن استفاده نکنید).

کاندوم را پیش از استفاده از حالت رول و پیچ خورده باز نکنید !  

2 - اگر شما ختنه نکرده هستید ابتدا پوسته بالایی را عقب کشیده کاندوم را برروی آلت تا انتهای قسمت سخت آلت بکشید .

دقت کنید که اگر احیاناً کاندوم را برعکس بر روی آلت قرار داده اید سعی نکنید که مجدداً آن را برگردانید. حتماً ازیک کاندوم جدید استفاده کنید !

3- قسمت بالایی و نوک کاندوم دارای هوا می باشد. با انگشتان خود آن را نگه دارید تا هوای باقی مانده تخلیه شود و بعد کاندوم را برطول سخت آلت، ازحالت رول باز کنید.

دقت کنید که هوای اضافی امکان پارگی کاندوم را بیشتر میکند !

4 - اطمینان پیدا کنید که در قسمت نوک آن جای خالی برای مایع منی وجود دارد و پاره نشده است. با کاندوم کشیده شده بر روی آلت آن را در نزدیکی وارد کنید.

5 - بعد از نزدیکی پیش از شل شدن آلت تناسلی اقدام به خروج آلت نمایید و به هنگام خروج حلقه انتهایی کاندوم را با دست نگه داشته همراه با آلت به دقت خارج کنید تا مایع داخل آن درز نکند.

6 - کاندوم را از روی آلت بیرون کشیده، در یک دستمال کاغذی پیچیده در سطل زباله بیندازید.
از دفع و انداختن آن در توالت خودداری نمایید !


حتما حلقه بالای کاندوم را تا بالای پنیس بالا بکشید. حتما یک و نیم سانت پایین کاندوم را خالی بگذارید تا در اثر فشار خروج مایع منی پاره نشود. قبل از اینکه آلت از حالت نعوظ در نیامده کاندوم را در بیاورید زیرا در صورتی که آلت مجددا کوچک بشود مایع منی میتواند از اطراف آن نشت کرده و به درون واژن بریزد. بعد از اینکه کاندوم را خارج کردید، حتما آن را با دست بدوشید تا مطمئن بشوید که سوراخ نداشته است. در صورتی که کاندوم شما نشتی داشته، از روش های پیشگیری اظطراری استفاده کنید.
کاندوم ها در رنگ ها و طعم های مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی از کاندوم ها روی سطح خارجی خود برجستگی هایی دارند که به کاندوم خاردار معروفند. این برجستگی ها برای تحریک بیشتر واژن تعبیه شده اند. ضمنا این برجستگی ها در زمانی که کاندوم بر روی پنیس کشیده بشود، مشخص خواهند شد.
بعضی از کاندوم ها هم در سطح داخلی خود مواد اسپرم سید دارند. این کاندوم ها اسپرم های موجود در مایع منی داخل کاندوم را می کشد و در صورت نشت مایع منی به داخل واژن، خطر بارداری را کمتر خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد