عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

درمان انزال زودرس با داروی گیاهی

برخی خروج مذی را با زود انزالی اشتباه میگیرند که باید بگویم: اگر مذی (مایع قبل انزال) در مواجه با تحریک جنسی مثل تماشای تصاویر تحریک آمیز (بدون اقدام به خودارضایی) از شما خارج میشود شما دچار زودانزالی نیستید و این خروج مایع مذی است که  طبیعی است ولی اگر این خروج همراه با سست شدن بدن هست یعنی مایع خارج شده منی است و... میتواند نشانه زودانزالی باشد که اطلاعات بیشتر در لینکهای زیر هست.


اطلاعاتی در مورد مایعات خارج شده از زنان و مردان


اگر انزال مردی پس از 8 دقیقه صورت گیرد و همسرش در عرض 5 دقیقه ارضا شود، انزال مرد به موقع بوده و زودرس محسوب نمی‌شود. در حالی که اگر مردی حتی پس از 20 دقیقه فعالیت جنسی به انزال برسد ولی همسرش پس از 35 دقیقه ارضا شود، انزال مرد زودرس در نظر گرفته می‌شود.

چه مایعی قبل از انزال از آلت تناسلی ترشح می شود؟



قرص یا قطره گیاهی آفرودیت برای درمان انزال زودرس و ناتوانی های جنسی(اختلال نعوظ) و کمبود تمایلات جنسی می باشد و باید با مشورت پزشک یا مشاور گیاه درمانی تجویز شود. بدون نسخه هم میتوان آنرا از داروخانه ها یا عطاریها تهیه کرد.

همچنین شما میتوانید از ژل و پماد لیدوکائین یا کرم املا بلافاصله قبل از شروع رابطه جنسی هر دو روز یکبار (مصرف فقط در یک هفته) برای بی حسی آلت استفاده کنید. لیدوکایین درسته باعث بیحسی میشه ولی عوارض خاص خودش رو داره مانند: بیحسی واژن زن در صورتی که از کاندوم استفاده نشه و دیر به ارگاسم رسیدن زن،ایجاد عفونت قارچی برای زن. استفاده از مواد دارای بی حسی هم خودش فقط برای کوتاه مدت ممکنه ضرری نداشته باشه ولی بلند مدت دچار زیان به اعصاب مرتبط با آلت خواهد شد.


نظر من اینکه از اسپری لیدوکائین و کرم املا استفاده نکنید! فقط جهت اطلاع گفتم چون مصرفش رایج هست که البته عوارض هم داره! بجای این اسپری بی حسی راهکارهای بدون عوارض زیر را بکار بندید بهتر است!


 از مصرف فست فودها ،پیتزا،همبرگر، سوسیس، کالباس ، هات داگ و... جدا بپرهیزید!

 اگر آفرودیت موثر نبود به یکی از چهار روش زیر درمان را پیش برید.

در ضمن انتظار نداشته باشید سریع نتیجه بگیرید باید برای یک ماه یا کمتر مصرف کنید تا نتیجه کامل را بگیرید.

برای تاثیر بیشتر داروهای زیر سعی کنید از مصرف سردیجات در زمان مصرف این داروها بپرهیزید


1- هر روز هسته های مقداری خرمای مرغوب را جدا کرده و خرماها را با یک لیوان شیر گاو و یک یا چند زرده تخم مرغ خام مخلوط کرده و بر روی آتش گرم کرده و بخورید. استفاده زیاد از این نسخه باعث دیر انزالی میشود.

2-مقدار یک قاشق غذا خوری زنجبیل را در دو لیوان آب بجوشانید. بعد از جوشیدن آنرا خاموش کرده و یک قاشق چایخوری زنجبیل بر روی آن بپاشید و بمدت 10 دقیقه به آن دست نزنید تا تخمیر شود.
بعد از ده دقیقه آنرا با عسل به میزان دلخواه مخلوط کرده و بخورید. اوقات مصرف،صبح قبل از ناشتا و شب قبل خواب میباشد. این نسخه باعث افزایش مدت نزدیکی میشود.

3-  اینکه دانه اسفند 25 گرم ، کندر 10 گرم ، میخک 5 گرم همه را نرم کوبیده در 100 گرم شکر ریخته هر شب یک قاشق مرباخورى میل نمایید. صبحها هم عسل مصرف کنید.


همچنین ورزش کگل نیز در درمان انزال زودرس موثر میباشد که آموزش آن در لینک زیر موجود میباشد

آموزش تصویری تکنیک کگل (برای قدرت انزال مردان)


اگر در زمان مصرف داروها خودارضایی کنید، دارو تاثیری بر شما نخواهد داشت!

بدون نسخه میتوان از داروخانه ها این دارو را تهیه کرد ولی بهتر است که با مشورت پزشک تجویز شود مخصوصا اگر بیماری خاصی غیر از این بیماری دارید یا سیلدنافیل مصرف می کنید.

اگر علت مشکلات نعوظ و انزال زودرس، بیماری یا بخاطر مصرف دارو و... باشد مصرف آفرودیت باید با نظر پزشک استفاده شود. بعد از قطع مصرف داروهایتان میتوانید از آفرودیت استفاده کنید.

 
قطره و قرص گیاهی آفرودیت
  
 موارد مصرف: درمان ناتوانی های جنسی مردان(اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .

آفرودیت محتوی چندین گیاه شامل دارچین خارخاسک زعفران و زنجبیل می باشد مطالعات وسیعی روی اثر این گیاهان برای رفع اختلالات جنسی در سطح جهان انجام شده است مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانسها و استروئیدهای موجود در این گیاهان در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می باشد و با اتساع عروق آلت تجمع خون را در این عضو زیاد کرده و موجب نعوظ می گردد همچنین تمایلات جنسی را افزایش می دهد و از انزالهای زودرس وناقص جلوگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می شوند .
مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شـامل آزاد شدن اکسید نیتریک ( NO) در کورپوس کاورنوزوم درحین تحریکات جنسی است . اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال میکند ،درنتیجه میزانcGMP افزایش یافته ، موجب اتساع عروق آلت شده وگردش خون آن زیاد میشود.این مکانیسم در زنها نیزموجب افزایش تمایل جنسی میشود. مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین واسانسها و استروئید های موجود درگیاهان بکار رفته در فرآورده آفرودیت ، در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می باشد و بامکانیسم فوق موجب اتساع عروق آلت ودر نتیجه با تجمع خون دراین عضو باعث نعوظ می گردد.درمطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که عصاره این گیاه حرکت اسپرم ومدت زنده ماندن آنرا افزایش میدهد.ساپونین موجب افزایش میزان هورمون LH شده واز این طریق میزان تستوسترون رادر بدن افزایش میدهد.ثابت شده است که خارخاسک بکاررفته درفرمولاسیون دارو موجب افزایش تمایلات جنسی درزنان شده و فرآیند اولاسیون را تحریک مینماید
مطالعات بالینی نشان می دهند که آفرودیت موجب افزایش تعداد اسپرم شده و می تواند در بیمارانی که بعلت کمبود اسپرم دچار درجاتی از عقیمی هستند موثر واقع شود ، درمطالعات بالینی اثر ساپونین جداشده از خارخاسک روی اختلالات ناشی از ناتوانی های جنسی مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثر بخشی آن به اثبات رسیده است .
اثربخشی آفرودیت در افراد تحت مطالعه برسی شده و معلوم گردیده که حداقل در هشتاد درصد این افراد نعوظ بادوامی ایجاد می گردد همچنین نشان داده شده است که آفرودیت تعداد اسپرم را افزایش میدهد جالب توجه است که ساپونین مجزا شده از خارخاسک تولید فولیکول استیمولیت هورمون از هیپوفیز را زیاد می کند که خود باعث افزایش تعداد اسپرم می شود ساپونین پیوند رسپتورهای استروژن در هیپوتالاموس شده و از طریق واکنش پس نورد منفی تولید فولیکول استیمولیت هورمون را زیاد می کند .
در بعضی افراد اختلالات جنسی همراه با اضطراب ناشی از ناتوانی انجام دهی عمل جنسی است آفرودیت قادر به برطرف کردن این اضطراب بوده موجب آرامش و اعتماد به نفس می شود

موارد احتیاط ومنع مصرف :بیماران قلبی بیمارانی که اخیرا مبتلا به سکته قلبی شده اند در مصرف این دارو باید احتیاط کنند .
 
عوارض جانبی :
بیمارانی که نسبت به اسانس های گیاهی حساسیت دارند باید این دارو را با احتیاط مصرف کنند در کمتر از یک درصد بیماران عدم تحمل گوارشی سردرد مختصر و برافروختگی صورت گزارش شده است

مقدار مصرف: قطره به میزان 50 تا60 قطره 3 بار در روز در یک فنجان آب قند بعد از غذا میل شود ، قرص به میزان یک قرص 3 بار در روز بعد از غذا میل شود آفرودیت را می توان برای حصول نتیجه بهتر مستمر مصرف نمود.

یکی از بهترین داروها خارخسک است که روی کاربرد آن تحقیقات بسیاری انجام شده است. این ماده از زمان های قدیم در اروپا و آسیا برای درمان ناتوانی های جنسی و ناباروری مورد استفاده قرار می گرفته است البته قبل از اینکه پیشرفت های علمی داروهایی شیمیایی و علاج های پزشکی برای این عارضه پیدا شود و ماده اصلی آن که پروتودیوسین نامیده می شود کشف شود.
خارخسک در مواقعی کاربرد دارد که هورمون های جنسی فرد نامتوازن بوده یا تستوسترون کاهش یافته باشد. در این حالت ماده فعال موجود در خارخسک می تواند با استفاده از آنزیم های طبیعی بدن فرد این کمبود را جبران کند.
تحقیقات دیگری نشان داده است که خارخسک می تواند DHEA که ماده ای موثر برای برقراری یک رابطه ی جنسی سالم و کامل می باشد را در بدن فرد بالا ببرد.
این دارو فوری عمل نمی کند و نیازمند زمان است. هیچ عوارض جانبی هم تا به حال از این ماده دیده نشده است.
 
  نکات قابل توصیه : مصرف دراز مدت دارو در افزایش میزان اسپرم بسیار موثر میباشد .
  
خانمهایی که قصد استفاده از آفرودیت برای افزایش میل جنسی را دارند به لینک زیر مراجعه کنند
 
 
اگر با این دارو مشکل عدم نعوظ حل نشد ممکن است علل دیگری مانند مشکل پروستات یا ... باشد. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد