عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

تحریک طرفین در جماع


چون تحریک قسمت میانی زن در کامیابی او نقش بسیار مهمی دارد، لازم است  یاد آوری کنیم. واژه زهار به معنی اعضای خارجی اندام تناسی زن است که شامل لیبنه بزرگ، لبینه کوچک، کلیتوریس و مهبل می‌شود.

لبینه بزرگ پیرامون لبینه کوچک قرار گرفته و هر دو شامل لایه‌های گوشتی‌ای‌ هستند که دارای هزاران تار عصبی ظریف می‌باشند. لبینه‌ها وقتی با ظرافت نوازش شوند تحریک، لذت و کامیابی زیادی ایجاد می‌کنند.

 در جنوب لبینه، مهبل قرار دارد. مهبل مجرایی است که مرد از طریق آن وارد بدن زن می‌شود. در شمال لبینه نیز، کلیتوریس قرار دارد. چون کلیتوریس بسیار کوچک بوده و مرد فاقد آن است، غالباً نمی‌داند چقدر لمس شدن آن برای زن مهم است. به عنوان قاعده‌ای کلی به خاطر داشته باشید، بسیار اهمیت دارد مرد قبل از رفتن به جنوب به شمال برود.


بسیار مهم است مرد قبل از رفتن به جنوب، به شمال برود.


وقتی زن بسیار تحریک شده، می‌توان با فشار دادن و برداشتن دو انگشت، درست در شمال کلیتوریس، او را شدیدتر تحریک کرد. باید این کار را با احتیاط انجام داد. در صورتی که این ناحیه بسیار حساس، با فشار زیاد و یا خیلی زود لمس شود، حتی اگر زن آماده ارگاسم باشد، شاید آمادگی‌اش را از دست دهد و نتواند به ارگاسم دست یابد. فشار زیاد می‌تواند باعث کرخ شدن موقت حس او شود. باید نوازش را، مانند حرکت پر، نرم و سبک پیش برد. در صورتی که همسر دلش نوازش سفت‌تری می‌خواهد ؟ بسیار خوب، خودش به شما خواهد گفت.


اردو زدن در جنوب

در هنگام نوازش اندام تناسلی زن، باید هرازگاهی طرز نوازش را عوض کرد. انگشتان را عوض کرد. حال، به جای یک انگشت از دو انگشت و بعد سه انگشت استفاده کرد. گاهگاهی نیز می‌توان از کل کف دست استفاده کرد و آن را به آرامی ولی استوار از جنوب به شمال کشید.

توصیه می‌شود بعضی وقت‌ها بالشی برداشته شود و آن پایین در جنوب به مدت پانزده دقیقه کامل اردو زده شود. حواستان جمع باشد که تا مدتی نباید جای دیگری بروید. در این وضعیت، باید شکل آسوده‌ای به بدن خود داد و دست به آزمایش زد.

 با ریتم تنفس او، حرکات خود را هماهنگ کنید؛‌ و همچنان که بیشتر به هیجان می‌آید، ریتم خود را تندتر کنید. سپس، به ریتم آهسته برگردید. به تناوب، ریتم تند و آهسته می‌شود. عجله‌ای هم نیست. اصلاً قرار نیست جای دیگری رفت. حرکات متنوع، بدون معنی و ترتیب، می‌توانند برای زن بسیار تحریک کننده باشند.

در حالی که از حرکات مختلف استفاده می‌شود، این هنر مرد است که به واکنش‌های او گوش دهد و پی ببرید کدامیک در آن روز موثرترین است. آن را بیشتر انجام دهد. بداند چگونه با حرکات بازی کند. انواع گوناگون را انجام دهد و سپس به حرکات اولیه بازگردد. باید متوجه بود، حتی یک حرکت موثر وقتی زیاد انجام شود، می‌تواند خسته‌کننده شود. با این حال، هرگاه که بسیار هیجان‌آور بود، تکرار متداوم آن می‌تواند در رساندن همسر به سطح بالایی از لذت یاری‌بخش باشد.

هرگاه حرکتی برای زن بسیار هیجان‌آور بود، تکرار متداوم آن می‌تواند در رساندن او به سطح بالایی از لذت یاری‌بخش باشد.

  بانوان چگونه عمل کنند ؟

اردو زدن در جنوب مرد

 در جنوب مرد، ایجاد لذت کردن یکی از راه‌های معدود برای ابراز عشق و علاقه به شوهر است. این کار می‌تواند هدیه زیبایی از عشق باشد که زن به مرد تقدیم می‌کند.


آلت مرد را به دو روش می‌توان تحریک کرد: ‌سایش و فشار. سایش با مالش دادن بالا و پایین حاصل می‌شود؛ و فشار با گرفتن آن و فشردن و سپس رها کردن به وجود می‌آید.

گاهی زن می‌تواند حرکت را آهسته و سپس تند کند. در هنگام حرکت بالا و پایین نیز، می‌توان از دست دیگر استفاده کرده آلت مرد را دور پایه‌اش گرفت.

می‌شود از حرکت تند بالا و پایین بدون فشار زیاد استفاده کرد. این حرکت سریع به مرد امکان می‌دهد لذتش را بهتر تحت کنترل در آورد؛ زیرا شدت کمتری از مقاربت دارد و در نتیجه مهار پذیرتر است.

اگر زن می‌خواهد شدت تحریک را زیاد کند، می‌تواند حرکت بالا و پایین را با فشار بیشتر انگشتان انجام دهد. حرکات و گیرش‌های متنوع و متفاوت تحریک رو به افزایشی برای مرد فراهم می‌آورند.

 

تحریک آلت تناسلی مرد بقیه بدن مرد را حساس می‌کند. حالا، زن برای لذت دادن بیشتر به مرد می‌تواند شروع به گسترش تحریک به تمام بدن مرد کند.

در این راه، او نیز مانند مرد نیاز به بازخورد دارد. وقتی در حال انجام حرکتی است که مرد واقعاً دوست دارد، می‌شود به او گفت: «از این حرکت واقعاً خوشم می‌آید.» به علاوه، نداهای لذت نیز به زن می‌فهمانند چه چیزی برای مرد خوشایندترین است.

با فشارهای مختلف و تند و کند کردن حرکات، می‌توان انرژی مرد را بالا برد، و سپس گذاشت تا انرژی‌اش آرام گیرد. هر بار که بر انرژی او افزوده می‌شود، لذتش نیز به طور فزاینده‌ای افزایش می‌یابد.

 به هر حال، نقشی که تحریک آلت تناسلی در لذت مرد دارد، همان را مغازله در رشد هیجان زن به عهده دارد. وقتی زن در حال تحریک مرد است، مرد می‌آساید و در حالتی عشق را دریافت می‌کند که بیش از هر موقع دیگری آسیب‌پذیر است. بعد از آن که تمام تلاشش را برای لذت بخشیدن به خرج داده، اکنون نوبت اوست که دریافت کند. به همین ترتیب، مغازله راهی است که از طریق آن مرد به زن نشان می‌دهد دوستش دارد و از تلاش‌هایش سپاس‌گزار است.


منبع : نویان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد