عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

راه حل برای خانمهایی که شوهرشان آمیزش بلد نیست

راه حل برای خانمهایی که شوهرشان سکس بلد نیست

در این مطلب قصد داریم راه حلی برای کسانی که شوهرشان فقط از سکس دخول را میدانند و بس! یا خجالتی هستند یا نحوه رابطه جنسی را نمی دانند و یا به تقلید از فیلمها سکس میکنند را بیان کنیم تا بصورت غیر مستقیم شوهرشان نحوه سکس یا بطور کلی تر  عشق بازی را آموزش ببیند.
 
راه حل بدین صورت است که در آغاز رابطه از شوهرتون تقاضا کنید که شما بجای وی شروع کننده سکس باشید و اگر اجازه داد اون موقع میتونید سکس کردن رو غیر مستقیم بهش یاد بدید که اول شما برعکس دفعه های قبل که شوهرتون روی شما قرار میگرفت شما روی آن قرار می گیرید یعنی زن رو و مرد زیر.
 
 و با لب گرفتن شروع میکنید و یه چند دقیقه انجام میدید تا سیر بشید از لب گرفتن، بعد هم در صورت تمیزی بدن همسر از عرق و... شروع به بوسیدن و لمس گردن، مکیدن گوشش، بوسیدن و لمس نوک سینه هاش و شکم کنید.
بعد هم دستاش رو بگیرید و بذارید روی سینه هاتون تا مالش بده و بعد هم دم دهنش بذارید که بمکه. خوب که دیدید سیر شد. باز یه کم لب ازش بگیرید و بوسه ...
 
بعد هم که شما در رو قرار دارید و نعوظ همسرتان هم پا برجاست وضعیتتون رو با همکاری همسرتون طوری درست کنید که در همان حالت که روی همسرتان قرار دارید آلتش وارد مهبلتان شود و بعد شما بالا و پایین میرید و تا آلت همسرتون داخل و بیرون بره.
 
 البته توجه کنید که با دقت و کمی آرامتر انجام بدید و پوزیشن رو تغییر ندید که ناگهان البته کم پیش میاد که آلت همسرتون موقع نعوظ بشکنه که بیشتر بخاطر بی دقتی و اشتباه زن هست و باید پوزیشن طوری باشه که آلت همسرتون خم نشه!

""شایعترین حالتی که منجر به شکستگی آلت می گردد زمانی است که هنگام نزدیکی زن بعنوان فرد فعال عمل می کند بدین صورت که زمانی که مرد بصورت درازکش به پشت خوابیده و زن به حالت نشسته به روی آلت تناسلی مرد اقدام به نزدیکی می کنند.
در این حالت اگر حین نزدیکی، زن بطور ناگهانی اقدام به خوابیدن بر روی مرد بکند و یا به سمت عقب، خود را حرکت دهد به گونه ای که استخوان شرمگاهی زن بر روی تنه آلت مرد فشار آورد منجر به شکستگی آلت مرد خواهد شد. """

اگر میترسید که مشکلی در این خصوص پیش بیاد به شوهرتون بگید که حالا نوبت تو هست و دخول رو ایشون انجام بده نه شما.
 

تنوع در عشق ورزی و عشق بازی

نکته دیگر اینکه مکان سکس خود را تغییر دهید و یا فضای اتاق را متنوع سازید و از عطر و صابونهای خوشبو کننده بدن و... استفاده کنید و سعی کنید مانند کسی باشید که جانی دوباره گرفته! یه دوش قبل از نزدیکی هم خوبه!

رنگ و نوع لباس طبیعتا در تنوع سکس موثرند که بهتر است برهنه در تخت دراز نکشید و با لباس زیر باشید. حتی همان در آوردن لباس توسط همسر هم قسمتی از معاشقه است.

 پخش موسیقی قبل و حین سکس هم خوب است که موسیقی عاشقانه و ... میتواند باشد!

جوک و شوخی هم بکنید! که خیلی خیلی مهم است مثلا در در آوردن لباسهای شوهرتان شیطنت کنید یا وقتی شوهرتان میخواهد لباس زیرتان را در آورد از دستش در برید و یا بشوخی نذارید لباستون رو در بیاره البته مواظب باشید لباسها پاره نشود!!!

و بطور کلی این را بگویم شما در سکس فاعل باشید نه همسرتان! روزهای تخمک گذاری و باروری دوره تان بهترین زمان برای رابطه جنسی است! یعنی درست بعد پریود!

همچنین شما میتوانید از پوزیشن دیگری استفاده کنید و تنوع در پوزیشن هم ایجاد کنید که در لینک زیر پوزیشنهای مختلف بصورت تصویری ارائه شده است.

 پوزیشنهای آمیزش جنسی

در خصوص بعضی موارد بهداشتی مانند بوی بد دهان که مثلا شوهر از بوسیدن خجالت میکشد در لینک زیر توضیح داده شده است که چگونه رفع شود و....

مسائل بهداشتی

ماساژ بدن با روغن گیاهی هم که آموزش آن در لینک زیر موجود است میتواند احساس آرامشی را در شما ایجاد کند که از نوازش و تماس با بدن همسرتان ناشی میشود. البته شما هم میتوانید ایشان را با روغن ماساژ دهید!

کلیپهای تصویری آموزش ماساژ سینه

معاشقه و شوخی و.... در حمام هم میتوانید انجام دهید که در لینک زیر استفاده از روغنهای معطر در حمام ذکر شده تا فضای حمام هم رمانتیک شود

روغنهای گیاهی معطر

این موارد که ذکر شد میتواند نگرش و دید جدیدی را در همسرتان ایجاد کند!

بعضی موارد در بالا بطور خلاصه و کلی ذکر شد که میتوانید موارد دیگری را در لینکهای زیر مطالعه کنید و بکار بندید مثلا در اعمالی که در مورد "شیوه صحیح تحریک جنسی همسر" در زیر آورده شده را شما می بایست برای شوهرتان انجام دهید!

زنان در عشق بازی چه کنند؟ 

 اطلاعات کلی و جامع در مورد کلیه مسائل جنسی

 مسائل بهداشتی

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر 

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

کلیپهای تصویری آموزش ماساژ سینه

لمس و ماساژ تحریکی

آموزش تصویری بوسه

ماساژ برای عشق بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد