عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

درمان کاهش میل جنسی مردان و زنان با داروی گیاهی

علل کاهش میل جنسی

غذاهای افزایش دهنده میل و قوه جنسی

نکات سودمندی در مورد افزایش میل جنسی

قرص یا قطره گیاهی آفرودیت

افزایش میل جنسی همسر بدون اطلاع وی

راه حل اینکه بعضی مردها سکس بلد نیستند و از سکس فقط دخول رو میدونند

علل کاهش میل جنسی

میل جنسی(libido) بطور چشمگیری در افراد مختلف مـتـفاوت میـباشد، حتـی در یک فرد بسته به شرایط درونی و بیرونی، میل جنسی متغیر میباشد.

نکته: کـاهـش میـل جنـسی در زنان امری بسیار شایع و در مـردان امری نادر اسـت. (حـتـی غـالب مـردانی کــه از اختلال نعوظ رنج میبرند نیز میل جنسی خود را از دست نمیدهند.)

نکته:هورمون جنسی مردانه ی تستوسترون نقش فراوانی بروی میل جنسی در هر دو جنس مرد و زن ایفا میکند.

نکته: برخلاف تصور عام پس از یائسگی احتمال افزایش میل جنسی در زنان بیشتر است تا کاهش میل جنسی.

علل کاهش میل جنسی در مردان:

علل جسمی:

۱-اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر

۲-کم خونی (نادر)

۳-افزایش ترشح هورمون پرولاکتین از غده هیپوفیز.

۴-چاقی (علت شایع)

۵-مصرف برخی داروها (بویژه داروهای درمان مشکلات پروستات)

۶-کاهش هورمون جنسی تستوسترون (نادر)

۷-بیماریهای عمومی و مزمن نظیر دیابت.

علل روانی:

۱-افسردگی.

۲-استرس.

۳-خستگی و کار زیاد.

۴-اختلافات و مشکلات جدی با شریک زندگی.

۵-گرایشات همجنس گرایانه.

۶-ترس از عدم توانایی در ارضاء شریک جنسی.

۷-استرس های محیطی از قبیل سروصدا و یا نورهای آزاردهنده.

علل کاهش میل جنسی در زنان:

علل جسمی:

۱-کم خونی به علت از دست دادن آهن در هنگام عادات ماهانه و یا زایمان (شایع)

۲-اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر.

۳-بیماریهای عمومی و مزمن نظیر دیابت.

۴-پس از زایمان،طی بارداری و یا شیردهی به علت تغییرات شدید هورمونی.

۵-مصرف برخی داروها از قبیل آرام بخش ها،ضد افسردگی ها،کاهنده فشار خون و ضد حاملگی.

۶-افزایش ترشح هورمون پرولاکتین از غده هیپوفیز.

علل روانی:

۱-افسردگی.

۲-استرس.

۳-خستگی و یا کار زیاد.

۴-اضطراب.

۵-تجارب پیشین آزارهای جنسی و یا تجاوز جنسی.

۶-گرایش به همجنسان خود.

۷-اختلافات و مشکلات جدی با شریک زندگی.

۸-شرایط زندگی دشوار(زندگی کردن در یک منزل مشترک یا والدین خود و یا والدین شریک زندگی)

۹-استرس های محیطی از قبیل سروصدا و یا نورهای آزاردهنده.

دلایل مشترک در مردان و زنان:

۱-اضطراب عملکردی: چنانچه مردان در رابطه های گذشته انزال زودرس و یا اختلال در نعوظ و زنان رابطه جنسی دردناک و یا عدم رسیدن به ارگاسم را تجربه کرده باشند، از بیم تکرار آن ممکن است از رابطه جنسی امتناع ورزیده و یا از آن دلزده شوند.

۲- افزایش آشنایی: عموما میل زوجین برای برقراری رابطه جنسی با یکدیگر با گذشت زمان کاهش می یابد.

۳-سرکوب کننده های میل جنسی: از قبیل تغییر در ظاهر فیزیکی (چاقی و یا لاغری)، بوی نامطبوع بدن، نامرتبی موها و لباس و عدم رسیدگی به بهداشت فردی.

۴-فعالیت بدنی خیلی زیاد و یا خیلی اندک.

۵-عدم آگاهی از دانش جنسی، خواسته ها و ترجیحات جنسی شریک زندگی.

۶-تکراری شدن شیوه و وضعیت بدنی برقراری رابطه جنسی.

راهکارهای درمانی کاهش میل جنسی:

۱-درمان برای هریک از اختلالات زمینه ای.

۲-هورمون درمانی.

۳-کنترل استرس.

۴-مشاوره با کارشناسان مسایل زناشویی.

۵-فراگرفتن مهارتهای گفتگو و برقراری ارتباط موثر با جنس مخالف.

۶-رفع اختلافات و حل مشکلات، تنشها و رنجش ها.

۷-افزایش صمیمت با شریک زندگی.

۸-آموزش جنبه های مختلف رابطه جنسی.

۹-در میان گذاشتن علایق جنسی و خیالپردازیهای جنسی.

۱۰-رسیدگی به وضع ظاهری و بهداشت فردی.

۱۱-ایجاد تنوع در نحوه و مکان برقراری رابطه جنسی بصورت دوره ای.

۱۲-اجتناب از بی تحرکی.

۱۳-ایجاد اعتدال در کار و جنبه های دیگر زندگی

منبع: http://pezeshkan.org


غذاهای افزایش دهنده میل و قوه جنسی: آجیل (مغزها) حاوی آمینو اسید L-ARGININE میباشند که سبب افزایش جریان خون در سراسر بدن میگردد. در تخم مرغ و گوشت قرمز نیز مقادیر اندکی از این ماده وجود دارد. شکلات نیز موجب ترشح آندورفین در مغز میگردد. همچنین شکلات حاوی فنیل اتیلامنین میباشد که یک محرک جنسی است. مصرف صدف خوراکی، زرد چوبه، موز، کرفس، توت فرنگی و غذاهای ادویه دار وتند نیز میل جنسی را افزایش میدهند.
الف - ویتامین‌ها؛ مواد غذایی حیاتی 1- ویتامین Aاز ویتامین‌های محلول در چربی است که نقش اساسی در تولید مثل ایفا می‌کند. این ویتامین در سیب زمینی شیرین، هویج، کلم پیچ، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می‌شود.
2- ویتامین‌های گروه B تیامین(B۱)، ریبوفلاوین (B۲) ونیاسین (B۳) برای میل جنسی طبیعی، لازم است البته ویتامین‌های B۵، B۶، B۱۲ نیز برای کاهش استرس و تنظیم سطح هورمون‌های بدن لازم‌اند. ویتامین B۳(نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می‌بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون‌های جنسی می‌شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت‌های جنسی، هیجان مربوطه را افزایش می‌دهد. ویتامین B۶از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می‌شود، جلوگیری می‌کند. پس به طور کلی ویتامین‌های گروه B جهت سلامت تولید مثل لازم‌اند. منابع سرشار از ویتامین‌های گروه B عبارتند از غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیاو...)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی‌های آزاد، انواع مغزها به صورت خام، کلم بروکلی، گوشت کم چرب و موز. موز دارای آنزیم بروملین است که در افزایش میل جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین‌های گروه B است. باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی‌های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین‌های گروه B می‌گردد.
3- ویتامین C جهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم‌ها را در برابر اثر رادیکال‌های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آنها می‌شود، محافظت می‌کند. منابع سرشار از این ویتامین مرکبات، توت‌فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزی‌ها برگ تیره است.
4- ویتامین E به تولید هورمون‌های جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می‌کند. همچنین اکسیژن لازم برای اندام‌های تناسلی را فراهم می‌کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می‌شود. ویتامینE در مغزها، حبوبات، غلات سبوس‌دار، میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شود.
ب- مواد معدنی؛ معدن انرژی
1- روی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که باعث درست کار کردن غده فوق کلیه می‌شود تا بتواند به اندازه کافی انرژی تولید کند. روی برای تولید تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می‌شود و احساس خستگی را از بین می‌برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری‌های واژن محافظت می‌کند. مقدار مورد نیاز روی ۴۰ میلی‌گرم در روز است. روی در صدف خوراکی بخارپز ، دانه‌های کدوتنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می‌شود.
2- منیزیم استقامت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب لازم برای فعالیت زناشویی می‌‌شود. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس‌دار می‌باشند.
ج- اسیدهای چرب ضروری
اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون‌های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره کردن ویتامین‌های محلول در چربی مثل D، E وk کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می‌دارند. اسیدهای چرب ضروری در گیاهان دریایی، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می‌شود. ورزش باعث می‌شود که جریان هورمون‌ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی که ورزش می‌کنند، مقدار انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال‌ترند.
نکته
یک رژیم مدیترانه‌ای که شامل غلات، میوه‌جات، سبزیجات، گردو و روغن زیتون است و همچنین مصرف مقادیر کم شکر، غلات بدون سبوس و غذاهای آماده می‌تواند قوای جنسی را افزایش دهد

تقویت کننده های میل جنسی:

مواد غذائی مصرفی از روشهای مختلفی برقوای جنسی تاثیر می گذارند،در بین موادغذائی زعفران، پیاز ، عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفلو انواع ادویه های تند(ادویه کاری)، شکلات، میگو و انواع غذاهای دریائی و ...افزایش دهنده های میل جنسی هستند، که مصرف انها در سبد کالای تغذیه روزانه به بیماران مربوطه توصیه می شود

منابع:shabnama.mihanblog.com و niksalehi.com


نکات سودمندی در مورد افزایش میل جنسی

1- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود22درصد کمتر از سایرین است.

2- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.

3- تغذیه مناسب داشته باشید:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.

4- سعی کنید بجای استمنا بیشتر سکس داشته باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هر روز)حجم و غلظت منی شما کمترخواهد شد.

5- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.

6- تمرین حرکات ورزشی کجل:هرچند این تمرینات اثری روی مقداراسپرم ندارد،ولی به کمک آن میتوانید قدرت پرتاب منی خود را بیشتر کنید و لذت بیشتری از انزال ببرید.

7- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر میکنند.مانند:
کارنیتین:در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
فولیک اسید:
آرژینین:در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
ویتامین ایی و سلنیوم:این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند.

قرص یا قطره گیاهی آفرودیت افزایش دهنده تمایلات جنسی زنان و مردان و درمان کننده ناتوانی جنسی مردان می باشد که بدون نسخه میتوان آنرا از داروخانه ها تهیه کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آفرودیت به لینک زیر مراجعه کنید

تقویت کننده های جنسی 


افزایش میل جنسی همسر بدون اطلاع وی

اما بعضیها را نمیتوان متقاعد به مصرف دارو کرد یا بدلایلی مانند افکار و عقاید بظاهر مذهبی اشخاص که سکس را بی حیایی یا شهوت رانی میدانند و همین نگرشها در میل به سکس آنها تاثیر گذاشته و طرف مقابل را که میل جنسی بیشتری دارد را دچار مشکلات جسمی و حتی روحی و روانی میکنند   

در اینجا روشی را به شما یاد میدهیم که بدون اطلاع همسرتان، میل جنسی اش را افزایش دهید

اول اینکه باید علت کمی میل جنسی معلوم شود که مثلا شوهرتان سابقه خودارضایی دارد یا سابقه بیماری عصبی و یا مشکلات کاری و ...

 البته اگر در همان سکس های بار اول دچار مشکل نعوظ یا... باشند یا گوشه نشین، احتمال خودارضایی همسر هم میرود البته در مردان نه زنان. چون خودارضایی باعث میشه که شخص از سکس با همسرش لذت نبرد و از خودارضایی بیشتر لذت ببرد. در ضمن سعی کنید در سکس کمتر به همسرتان گیر بدید یا موقع سکس نق بزنید

راه حل اینست که یک دمنوش تقویت کننده جنسی خریداری کرده ولی همسرتان جعبه اش را نبیند و  شبها با هم از آن میل کنید. این قبیل دمنوش ها خواص دیگری هم دارند که میتوانید آن خواص را برای همسرتان ذکر کنید تا متقاعد به مصرف دمنوش شود. البته باید مراقب بود که با داروها تداخل پیدا نکند چون بعضی گیاهان با داروهای شیمیایی و حتی گیاهی تداخل داشته و میتواند موجب مشکلاتی شود


اما راه حل اینکه بعضی مردها سکس بلد نیستند و از سکس فقط دخول رو میدونند که در این خصوص به لینک زیر مراجعه کنید

راه حل برای خانمهایی که شوهرشان عشق بازی بلد نیست


درمان کاهش میل جنسی زنان
اول باید علت کاهش میل جنسی زنان مشخص شود. در خانمها میتواند بخاطر مصرف قرصهای ضد بارداری باشد، و یا عللی که در لینک زیر توضیح داده شده است!






داروی آفرودیت و قطره خوراکی گل سرخ باریج افزایش دهنده میل جنسی در زنان میباشند.
قطره خوراکی گل سرخ باریج از گل محمدی تهیه شده و میتوانید بجای آن از گلاب استفاده کنید که آن هم میل جنسی را افزایش میدهد. نظر من اینست که اگر از قرص جلوگیری از بارداری یا ضد افسردگی استفاده میکنید داروی آفرودیت را مصرف نکنید!!! بعد از قطع مصرف این داروها، میتوانید از آفرودیت استفاده کنید

قطره و قرص گیاهی آفرودیت درمان ناتوانی های جنسی (اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .
 

شکل داروئی : قطره30 میلی لیتری - قرص روکشداردر جعبه های 30 عددی .موارد مصرف :ناتوانی های جنسی (اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .
اجزاء فرآورده :هرقرص یا هر2 میلیلیتر قطره حاوی عصاره خشک گیاهان فوق میباشد :1-میوة خارخاسک 40 میلیگرم 2- زنجبیل 27/12 میلیگرم 3-زعفران 3 میلیگرم 4-دارچین 11 میلیگرم.


استاندارد شده: بر حسب فلاونوئید تام به میزان 48/0 – 32/0 میلیگرم برحسب کورستین.
مواد مؤثره :مهمترین مواد مؤثره به ترتیب گیاهان موجودعبارتنداز:خارخاسک - ساپونینهای استروئیدی ، دیزوژنین ،یاموژنین،کرستین وکامفرول زنجبیل– زین جی برن،بیزابولن ،زین جی برول ، فلاندرن ، الئورزین
( شوگائول).زعفران - کروسین ، کروستین و پیکروکروسین .دارچین – الدهید سینامیک ، فنولها
( اوژنول ، سافرول، پی نن).
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر : مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شـامل آزاد شدن اکسید نیتریک ( NO) در کورپوس کاورنوزوم درحین تحریکات جنسی است . اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال میکند ،درنتیجه میزانcGMP افزایش یافته ، موجب اتساع عروق آلت شده وگردش خون آن زیاد میشود.این مکانیسم درزنها نیزموجب افزایش تمایل جنسی میشودمواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین واسانسها و استروئید های موجود درگیاهان بکار رفته در فرآورده آفرودیت ، در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثرمی باشد و بامکانیسم فوق موجب اتساع عروق آلت ودر نتیجه با تجمع خون دراین عضو باعث نعوظ می گردد. همچنین تمایلات جنسی را افزایش داده و از انزال های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می شود  مطالعات بالینی متعددنشانداده است که ساپونینهای موجوددر خارخاسک مـوجب افزایش اسپرم دچاردرجاتی ازعقیمی هستندموثرواقع شود.درمطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که عصاره این گیاه حرکت اسپرم ومدت زنده ماندن آنرا افزایش میدهد.ساپونین موجب افزایش میزان هورمون LH شده واز این طریق میزان تستوسترون رادر بدن افزایش میدهد.ثابت شده است که خارخاسک بکاررفته درفرمولاسیون دارو موجب افزایش تمایلات جنسی درزنان شده و فرآیند اوولاسیون(تخمک گذاری) را تحریک مینماید .


دستور مصرف : قطره 50 تا 60 قطره 3 بار در روز دریک فنجان آب قند بعداز غذا میل شود. قرص : یک قرص 3 بار درروزبعداز غذا میل شود.آفرودیت را میتوان برای حصول نتیجة بهتر بطور مستمر مصرف نمود .


موارد منع مصرف ونکات قابل توصیه :در بیماران قلبی و بیمارانی که مبتلا به کمبود فشارخون هستند مصرف دارو باید با احتیاط انجام شود .

جهت احتیاط در دوران بارداری بخصوص در سه ماهه اول، مصرف دارو برای خانمهای باردار توصیه نخواهد شد

عوارض جانبی :بیمارانی که نسبت به اسانس های گیاهی حساسیت نشان می دهندمیبایستی این دارو را بااحتیاط مصرف نمایند.

نکات قابل توصیه :مصرف درازمدت دارو در افزایش میزان اسپرم بسیار موثر میباشد .


در خصوص مصرف آفرودیت برای خانمها: با وجود تحقیقاتی که نشان دهنده تاثیر افزایش هورمون تستوسترون در افزایش میل جنسی زنان است اما این را هم باید درنظر داشت که افزایش غیر عادی هورمون تستوسترون در زنان می تواند منجر به مشکلات متعددی شود مانند رشد موی مرد گونه در صورت و سینه ها - عضلات بزرگ و قوی می شود- توزیع چربی بدن مثل مردها می شود و کلیتوریس هم ممکن است که بزرگ شود. تغییر صدا -ریزش موی شبیه فرم مردانه- آکنه و افزایش تعریق از دیگر مشکلات خواهد بود.البته موی زائد زنان بدون افزایش هورمون تستوسترون هم میتواند باشد. به همین دلیل مصرف یک دوره از این دارو برای خانمها توصیه میشود که البته در صورت تکرار در مصرف این دارو میتوان یک ماه یا دو هفته بعد از مصرف دوره قبلی دوباره آنرا مصرف کرد.

 و اینکه نمیتوان از آفرودیت (که منجر به تحریک تخمک گذاری میشود) همزمان از داروهای جلوگیری از بارداری(جلوگیری از تخمک گذاری) هم استفاده نمود.


  قطره خوراکی گل سرخ باریج  

شکل دارویی: قطره 18 میلی لیتری دارای قطره چکان در جعبه مقوایی با بروشور

موارد مصرف: افسردگی- افزایش میل جنسی

اجزاء فراورده:اسانس گل محمدی(Rosa damascena)

استاندارد شده: بر اساس حداقل 8/5 میلی گرم سیترونلول در هر میلی لیتر

مواد موثره:سیترونلول، ژرانیول، نرول، لینالول، فنیل اتیل الکل

آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر:افسردگی از شایعترین اختلالات روانپزشکی با شیوع 20-15 درصد میباشد که میتواند موجب افت عملکرد فرد در زمینه های مختلف شخصی و اجتماعی و عدم احساس لذت و ایجاد فشار عاطفی گردد.گل سرخ احتمالاً اولین گلی است که در ایران در قرن دهم میلادی از آن اسانس با روش تقطیر بدست آمد.
گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی به عنوان نشاط افزا، ضدافسردگی و ضداضطراب و درآروماتراپی به عنوان یک ضدافسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است.
اسانس گل سرخ به علت دارابودن ویژگیهای بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی میشود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان میباشد.
در یک مطالعه تجربی بیخبر با گروه شاهد برای بررسی اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ باریج اسانس در موش های آزمایشگاهی؛ مشخص گردیدکه در مقایسه با دارونما، قطره گل سرخ با غلظت های 10،20 و 40% به طور معنی داری افسردگی را کاهش داد که مشابه تاثیر آمفتامین بود. محققین نتیجه گرفتند از آنجا که اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ همانند آمفتامین به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد؛ احتمالاً این تاثیر ناشی از تغییر آزادسازی نورآمین های پیش سیناپسی(presynaptic) میباشد. البته باید در نظر داشت که سازوکار احتمالی تاثیر دارو در حیوانات ضرورتاً همانی نیست که در مورد افسردگی انسان وجود دارد.

دستور مصرف: ۲بار در روز، هر بار 15 قطره همراه با مقداری مایعات

موارد منع مصرف:دوران بارداری، کودکان

عوارض جانبی:با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه ای مشاهده نشده است.

تداخلات دارویی:ممکن است مصرف همزمان قطره گل سرخ با داروهای آرامبخش و ضدافسردگی موجب تشدید اثرات آنها گردد.

نکات قابل توصیه:

1- همانند سایر داروها ، قطره گل سرخ را از دسترس اطفال دور نگهدارید.
2- افسردگی را با تشخیص پزشک درمان نمایید.
3- بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آنرا محکم ببندید و دور از نور، در دمای30-15 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد