عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

درمان کاهش مقدار و جهش منی با داروی گیاهی و تقویت کننده های جنسی


دستوری برای افزایش میل جنسی

یه پیاز رو نصف کنید و برای 24 ساعت در شیر گاو قرار دهید. بعد یک نصف از اون پیاز رو بخورید و روز و شب براحتی آمیزش کنید!!!!!



قطره و قرص گیاهی آفرودیت
  
 درمان ناتوانی های جنسی مردان(اختلال نعوظ ) ، انزال زود رس ،کمبود تمایلات جنسی وعقیمی مردان. افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان .

آفرودیت محتوی چندین گیاه شامل دارچین خارخاسک زعفران و زنجبیل می باشد مطالعات وسیعی روی اثر این گیاهان برای رفع اختلالات جنسی در سطح جهان انجام شده است مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانسها و استروئیدهای موجود در این گیاهان در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می باشد و با اتساع عروق آلت تجمع خون را در این عضو زیاد کرده و موجب نعوظ می گردد همچنین تمایلات جنسی را افزایش می دهد و از انزالهای زودرس وناقص جلوگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می شوند .
مطالعات بالینی نشان می دهند که آفرودیت موجب افزایش تعداد اسپرم شده و می تواند در بیمارانی که بعلت کمبود اسپرم دچار درجاتی از عقیمی هستند موثر واقع شود ، درمطالعات بالینی اثر ساپونین جداشده از خارخاسک روی اختلالات ناشی از ناتوانی های جنسی مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثر بخشی آن به اثبات رسیده است .
اثربخشی آفرودیت در افراد تحت مطالعه برسی شده و معلوم گردیده که حداقل در هشتاد درصد این افراد نعوظ بادوامی ایجاد می گردد همچنین نشان داده شده است که آفرودیت تعداد اسپرم را افزایش میدهد جالب توجه است که ساپونین مجزا شده از خارخاسک تولید فولیکول استیمولیت هورمون از هیپوفیز را زیاد می کند که خود باعث افزایش تعداد اسپرم می شود ساپونین پیوند رسپتورهای استروژن در هیپوتالاموس شده و از طریق واکنش پس نورد منفی تولید فولیکول استیمولیت هورمون را زیاد می کند .
در بعضی افراد اختلالات جنسی همراه با اضطراب ناشی از ناتوانی انجام دهی عمل جنسی است آفرودیت قادر به برطرف کردن این اضطراب بوده موجب آرامش و اعتماد به نفس می شود

موارد احتیاط ومنع مصرف :بیماران قلبی بیمارانی که اخیرا مبتلا به سکته قلبی شده اند در مصرف این دارو باید احتیاط کنند .
 
عوارض جانبی :
بیمارانی که نسبت به اسانس های گیاهی حساسیت دارند باید این دارو را با احتیاط مصرف کنند در کمتر از یک درصد بیماران عدم تحمل گوارشی سردرد مختصر و برافروختگی صورت گزارش شده است

مقدار مصرف: قطره به میزان 50 تا60 قطره 3 بار در روز در یک فنجان آب قند بعد از غذا میل شود ، قرص به میزان یک قرص 3 بار در روز بعد از غذا میل شود آفرودیت را می توان برای حصول نتیجه بهتر مستمر مصرف نمود.

یکی از بهترین داروها خارخسک است که روی کاربرد آن تحقیقات بسیاری انجام شده است. این ماده از زمان های قدیم در اروپا و آسیا برای درمان ناتوانی های جنسی و ناباروری مورد استفاده قرار می گرفته است البته قبل از اینکه پیشرفت های علمی داروهایی شیمیایی و علاج های پزشکی برای این عارضه پیدا شود و ماده اصلی آن که پروتودیوسین نامیده می شود کشف شود.
خارخسک در مواقعی کاربرد دارد که هورمون های جنسی فرد نامتوازن بوده یا تستوسترون کاهش یافته باشد. در این حالت ماده فعال موجود در خارخسک می تواند با استفاده از آنزیم های طبیعی بدن فرد این کمبود را جبران کند.
تحقیقات دیگری نشان داده است که خارخسک می تواند DHEA که ماده ای موثر برای برقراری یک رابطه ی جنسی سالم و کامل می باشد را در بدن فرد بالا ببرد.
این دارو فوری عمل نمی کند و نیازمند زمان است. هیچ عوارض جانبی هم تا به حال از این ماده دیده نشده است.
 
 نکات قابل توصیه : مصرف دراز مدت دارو در افزایش میزان اسپرم بسیار موثر میباشد .
  

بدون نسخه میتوان از داروخانه ها این دارو را تهیه کرد ولی بهتر است که با مشورت پزشک تجویز شود مخصوصا اگر بیماری خاصی غیر از این بیماری دارید یا سیلدنافیل مصرف می کنید


افزایش غلظت منی و قدرت جنسی 

مغز نارگیل، شقاقل هر کدام سه مثقال، زنجبیل یک مثقال، بهمن سفید یک مثقال، دانه مارچوبه دو مثقال، دارچین نیم مثقال آنها را خوب بسایند تا کاملا پودر شوند بعد با روغن پسته بیامیزند تا چرب شود و دو برابر وزن آن عسل بیامیزند و هر روز به مقدار دو مثقال از آنرا با آب گرم میل نمایند.


 

غذاهای افزایش دهنده میل جنسی و منی


 (مغزها) حاوی آمینو اسید L-ARGININE میباشند که سبب افزایش جریان خون در سراسر بدن میگردد. در تخم مرغ و گوشت قرمز نیز مقادیر اندکی از این ماده وجود دارد. شکلات نیز موجب ترشح آندورفین در مغز میگردد. همچنین شکلات حاوی فنیل اتیلامنین میباشد که یک محرک جنسی است. مصرف صدف خوراکی، زرد چوبه، موز، کرفس، توت فرنگی و غذاهای ادویه دار وتند نیز میل جنسی را افزایش میدهند.


الف - ویتامین‌ها؛ مواد غذایی حیاتی


1- ویتامین Aاز ویتامین‌های محلول در چربی است که نقش اساسی در تولید مثل ایفا می‌کند. این ویتامین در سیب زمینی شیرین، هویج، کلم پیچ، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می‌شود.


2- ویتامین‌های گروه B تیامین(B۱)، ریبوفلاوین (B۲) ونیاسین (B۳) برای میل جنسی طبیعی، لازم است البته ویتامین‌های B۵، B۶، B۱۲ نیز برای کاهش استرس و تنظیم سطح هورمون‌های بدن لازم‌اند. ویتامین B۳(نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می‌بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون‌های جنسی می‌شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت‌های جنسی، هیجان مربوطه را افزایش می‌دهد. ویتامین B۶از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می‌شود، جلوگیری می‌کند. پس به طور کلی ویتامین‌های گروه B جهت سلامت تولید مثل لازم‌اند. منابع سرشار از ویتامین‌های گروه B عبارتند از غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیاو...)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی‌های آزاد، انواع مغزها به صورت خام، کلم بروکلی، گوشت کم چرب و موز. موز دارای آنزیم بروملین است که در افزایش میل جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین‌های گروه B است. باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی‌های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین‌های گروه B می‌گردد.


3- ویتامین C جهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم‌ها را در برابر اثر رادیکال‌های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آنها می‌شود، محافظت می‌کند. منابع سرشار از این ویتامین مرکبات، توت‌فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزی‌ها برگ تیره است.


4- ویتامین E به تولید هورمون‌های جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می‌کند. همچنین اکسیژن لازم برای اندام‌های تناسلی را فراهم می‌کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می‌شود. ویتامینE در مغزها، حبوبات، غلات سبوس‌دار، میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شود.


ب- مواد معدنی؛ معدن انرژی


1- روی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که باعث درست کار کردن غده فوق کلیه می‌شود تا بتواند به اندازه کافی انرژی تولید کند. روی برای تولید تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می‌شود و احساس خستگی را از بین می‌برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری‌های واژن محافظت می‌کند. مقدار مورد نیاز روی ۴۰ میلی‌گرم در روز است. روی در صدف خوراکی بخارپز ، دانه‌های کدوتنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می‌شود.


2- منیزیم استقامت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب لازم برای فعالیت زناشویی می‌‌شود. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس‌دار می‌باشند.


ج- اسیدهای چرب ضروری
اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون‌های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره کردن ویتامین‌های محلول در چربی مثل D، E وk کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می‌دارند. اسیدهای چرب ضروری در گیاهان دریایی، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می‌شود. ورزش باعث می‌شود که جریان هورمون‌ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی که ورزش می‌کنند، مقدار انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال‌ترند.


نکته
یک رژیم مدیترانه‌ای که شامل غلات، میوه‌جات، سبزیجات، گردو و روغن زیتون است و همچنین مصرف مقادیر کم شکر، غلات بدون سبوس و غذاهای آماده می‌تواند قوای جنسی را افزایش دهد

تقویت کننده های میل جنسی:

مواد غذائی مصرفی از روشهای مختلفی برقوای جنسی تاثیر می گذارند،در بین موادغذائی زعفران، پیاز ، عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفلو انواع ادویه های تند(ادویه کاری)، شکلات، میگو و انواع غذاهای دریائی و ...افزایش دهنده های میل جنسی هستند، که مصرف انها در سبد کالای تغذیه روزانه به بیماران مربوطه توصیه می شود

منابع:shabnama.mihanblog.com و niksalehi.com


نکات سودمندی در مورد افزایش میل جنسی

1- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود22درصد کمتر از سایرین است.

2- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.

3- تغذیه مناسب داشته باشید:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.

4- سعی کنید بجای استمنا بیشتر سکس داشته باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هر روز)حجم و غلظت منی شما کمترخواهد شد.

5- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.

6- تمرین حرکات ورزشی کجل:هرچند این تمرینات اثری روی مقداراسپرم ندارد،ولی به کمک آن میتوانید قدرت پرتاب منی خود را بیشتر کنید و لذت بیشتری از انزال ببرید.

7- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر میکنند.مانند:
کارنیتین:در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
فولیک اسید:
آرژینین:در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
ویتامین ایی و سلنیوم:این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد