عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

توصیه هایی در مورد خودارضایی


ترک ترک ترک          ترک ترک ترک          ترک ترک ترک           ترک ترک ترک        ترک ترک ترک


من خودم مخالف خودارضایی هستم و متاسفانه با بالا رفتن سن ازدواج و دیگر مشکلات، جوانان به این عمل حرام روی آورده که ذکر نکاتی را لازم میدانم که به اطلاع جوانان عزیز برسانم. البته دوری از تحریکات و همت و اراده شخص موثر بوده است.


۱. اولا اینکه بعضی پسرها خودارضایی را بصورت به رو خوابیده انجام میدهند که بعد از مدتی دچار تنگی نفس میشوند و حتی با مراجعه به متخصص هم نه علت این تنگی نفس مشخص میشود و نه مشکلی از نظر پزشک در شما دیده میشود و به شما میگویند که سالم هستید و مشکلی ندارید! در حالیکه بخاطر غلط بودن این روش استمناء میباشد که جوانان به این مشکل دچار میشوند. روش دیگر همان حلقه کردن دست دور آلت با کف صابون یا ... میباشد که بصورت آرام صورت میگیرد. این عمل را ایستاده انجام ندهید. عوارض این روش هم بی اختیاری در انزال و بی اختیاری ادرار میتواند باشد!

 البته تاکیدم من در این است که تا جایی که میتوانید این عمل را ترک کنید چون فقط انزال زودرس و تنگی نفس نیست کمر درد و دیگر مشکلات هم هست. خیلی ها توانسته اند این عمل را ترک کنند پس شما هم میتوانید ترک کنید و فقط یک همت میخواهد. و بگذارید از طریق احتلام و بطور طبیعی انزال صورت گیرد یا ازدواج و........

۲. نکته دوم اینکه بعضی بدون تحریک قبلی و ایجاد نیاز در خود برای یک رابطه جنسی،دست به خودارضایی میزنند که عوارض بیشتری گریبانگیرشان میشود. اینکه رابطه جنسی عوارضی ندارد بخاطر اینست که اول تحریک صورت میگیرد و همچنین از نظر روحی در این رابطه ارضا میشوید ولی در استمناء نه تحریکی وجود دارد و نه از نظر روحی ارضا میشوید!  زمانی هم که تحریک شده اید و نیاز زیاد دارید بهتر است انجام ندهید چون عوارضی مانند بی اختیاری ادرار و انزال را میتواند در پی داشته باشد و هم اینکه از لحاظ روحی ارضا نمیشوید!

 ۳. بعضی پسرها این عمل را زیاد نه تنها در هفته بلکه در روز انجام میدهند که دچار اعتیاد به آن شده و عواقبی مانند عقیم شدن را در پی دارد. در دختران هم دیر ارضایی! در ضمن بعضی پسرها در هنگام انزال جلوی خروج منی را میگیرند که کار اشتباهی است. این کار باعث سنگ مثانه میشود!

۴. پسرانی که این عمل را بعضی مواقع مجبور میشوند انجام دهند بعد از انجام این عمل چند دقیقه ای به راست بخوابند. بعد از آن حتما حتما غسل ترتیبی انجام دهند. بعد هم از نظر تغذیه به خود برسند. در بین موادغذائی زعفران، پیاز،عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفل و انواع ادویه های تند(ادویه کاری)، شکلات، میگو و انواع غذاهای دریائی و ... افزایش دهنده های میل جنسی هستند که به افزایش منی کمک میکنند. ورزش را هم جدی بگیرید. این تغذیه و ورزش متواند از عقیم شدن جلوگیری میکند مخصوصا مصرف زعفران،ادویه جات! ولی حواستان باشد که اینها میل جنسی تان را افزایش میدهد پس به اندازه مصرف کنید.  مصرف عدس با غذا مثل عدس پلو و گشنیز خام هم میل جنسی را کاهش میدهد. از مصرف چای و قهوه هم بپرهیزید.

۵. در دختران هم مشکلاتی مانند پاره شدن پرده بکارت،دیر ارضایی،ارضا نشدن از طریق دخول در آینده و مشکلات مربوط به ارگاسم بوجود می آید.  در زمان پریود هر گونه تحریک باعث درد تخمدانها میشود که طبیعی است و به خودارضایی ربطی ندارد و دلیل آن ترشحات آن زمان میباشد. خودارضایی از طریق کلیتوریس هم میتواند تحریک پذیری آن کاهش دهد و در آینده برایتان مشکل ایجاد کند!

۶. علاوه بر عوارض جسمانی، چون روی روان انسان تاثیر میگذارد، زودرنجی،احساس گناه،تنبلی و کسالت و ضعف حافظه و.... در شخص ایجاد میکند، سعیتان در جهت ترک باشد. فکر کنید معتادی هستید که گرفتار یک عمل خطرناک شده اید که برای سلامتی شما و آینده تان مضر میباشد. یکی دیگر از عوارض مهم خودارضایی در مردان و زنان بعد از ازدواج، لذت نبردن از رابطه با همسر است که شخص از خودارضایی بیشتر لذت میبرد تا رابطه با همسر! و نوعی سرد مزاجی در رابطه با همسر پیدا میکند.

۷. اینکه بعضی خودارضایی را بطور ناقص انجام میدهند هم کار غلطی است یعنی فقط تا قبل از رسیدن به انزال خودارضایی میکنند و به مرحله انزال نمی رسند. چون در جریان انجام این عمل فشار خون ، سرعت ضربان قلب بالا می رود و بدن آماده ی تخلیه و انزال می شود اما وقتی این حالت را نیمه تمام رها کنند ، تاثیرات عصبی و جسمی زیانباری خواهد داشت. بهتر است بگذارید بطور طبیعی از طریق احتلام و در خواب تخلیه شوید.

میتوانید موقتا از داروی گیاهی در لینک زیر برای کاهش میل جنسی خود استفاده کنید.

کاهنده شهوت بدون عوارض و گیاهی

کاهش دادن میل جنسی زنان و مردان


 در هر صورت به فکر ازدواج باشید تا خودارضایی! لینکهای زیر را هم مطالعه بفرمایید

روشهای ترک خودارضایی (استمناء) 

عوارض شایع خودارضایی (استمناء)

اطلاعاتی در مورد مایعات خارج شده از زنان و مردان


در خصوص درمان عوارض خودارضایی در پسران هم یک دوره از عرق بادرنجبویه مصرف کنید و بعد از مصرف آن اگر باز هم علائم در شما بود فقط یک دوره از کپسول جین سین(جین سینگ) استفاده کنید که در لینک زیر درباره آن توضیح داده شده است. این داروها نباید همزمان با داروهای گیاهی یا شیمیایی دیگر مصرف شود.

فواید و عوارض جانبی جین سینگ


طریقه مصرف عرق بادرنجبویه: دو فنجان در روز یک وعده صبح و یک وعده عصر میل نمایید.

 در ضمن تا این عمل را ترک نکنید مصرف داروها تاثیری در درمان عوارض خودارضایی نخواهد داشت

 

برای کاهش میل جنسی میتوانید سردیجات مثل لیمو،ماست،عرق کاسنی و... مصرف کنید و گرمیجات که افزایش دهنده شهوت هستند را کمتر مصرف کنید یا پرهیز کنید مخصوصا پیاز،ادویه جات (زردچوبه،دارچین)،زنجبیل ،زعفران،موز،آجیل مخصوصا تخم کدو و بادام زمینی!

افزایش دهنده های میل جنسی: زعفران، پیاز ، عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفل و انواع ادویه های تند، شکلات، میگو و انواع غذاهای دریائی و ...

یا اینکه همراه با گرمیجات؛ سردی هم مصرف کنید مثلا پیاز یا سیر با ماست بخورید .


همچنین برای کنترل شهوت میتوانید 137 بار سه آیه زیر از سوره سبا را بر مقداری آب لیمو یا آب بخوانید و بعد قرائت، بر آن بدمید(فوت کنید). و بمدت 13 روز از آن مصرف کنید.
بهتر است تا ازدواج، داخل یک بطری از این آب دعا داشته باشید و هر وقت حس میکنید زمان اوج شهوت تان هست از آن مصرف کنید
اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم
وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّى لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَکَانٍ بَعِیدٍ52
وَقَدْ کَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ وَیَقْذِفُونَ بِالْغَیْبِ مِن مَّکَانٍ بَعِیدٍ 53
وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَبَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِم مِّن قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُّرِیبٍ54

برای کاهش شهوت میتوانید دستور زیر را انجام دهید
111 بار آیه قُلْنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَى إِبْرَاهِیمَ را بر آب خوانده و مصرف میکنید

بهتر است بر خواندن دعای هشتم از صحیفه سجادیه هم صبح و شب مداومت داشته باشید و از خداوند مدد بجویید
اللّهُمّ إِنیّ أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَیَجَانِ الْحِرْصِ، وَ سَوْرَةِ الْغَضَبِ، وَ غَلَبَةِ الْحَسَدِ، وَ ضَعْفِ الصّبْرِ، وَ قِلّةِ الْقَنَاعَةِ، وَ شَکَاسَةِ الْخُلُقِ، وَ إِلْحَاحِ الشّهْوَةِ، وَ مَلَکَةِ الْحَمِیّةِ
وَ مُتَابَعَةِ الْهَوَى، وَ مُخَالَفَةِ الْهُدَى، وَ سِنَةِ الْغَفْلَةِ، وَ تَعَاطِی الْکُلْفَةِ، وَ إِیثَارِ الْبَاطِلِ عَلَى الْحَقّ، وَ الْإِصْرَارِ عَلَى الْمَأْثَمِ، وَ اسْتِصْغَارِ الْمَعْصِیَةِ، وَ اسْتِکْبَارِ الطّاعَةِ.
وَ مُبَاهَاةِ الْمُکْثِرِینَ، وَ الْإِزْرَاءِ بِالْمُقِلّینَ، وَ سُوءِ الْوِلَایَةِ لِمَنْ تَحْتَ أَیْدِینَا، وَ تَرْکِ الشّکْرِ لِمَنِ اصْطَنَعَ الْعَارِفَةَ عِنْدَنَا
أَوْ أَنْ نَعْضُدَ ظَالِماً، أَوْ نَخْذُلَ مَلْهُوفاً، أَوْ نَرُومَ مَا لَیْسَ لَنَا بِحَقّ‏ٍ، أَوْ نَقُولَ فِی الْعِلْمِ بِغَیْرِ عِلْمٍ‏
وَ نَعُوذُ بِکَ أَنْ نَنْطَوِیَ عَلَى غِشّ أَحَدٍ، وَ أَنْ نُعْجِبَ بِأَعْمَالِنَا، وَ نَمُدّ فِی آمَالِنَا
وَ نَعُوذُ بِکَ مِنْ سُوءِ السّرِیرَةِ، وَ احْتِقَارِ الصّغِیرَةِ، وَ أَنْ یَسْتَحْوِذَ عَلَیْنَا الشّیْطَانُ، أَوْ یَنْکُبَنَا الزّمَانُ، أَوْ یَتَهَضّمَنَا السّلْطَانُ‏
وَ نَعُوذُ بِکَ مِنْ تَنَاوُلِ الْإِسرَافِ، وَ مِنْ فِقْدَانِ الْکَفَافِ‏
وَ نَعُوذُ بِکَ مِنْ شَمَاتَةِ الْأَعْدَاءِ، وَ مِنَ الْفَقْرِ إِلَى الْأَکْفَاءِ، وَ مِنْ مَعِیشَةٍ فِی شِدّةٍ، وَ مِیتَةٍ عَلَى غَیْرِ عُدّةٍ.
وَ نَعُوذُ بِکَ مِنَ الْحَسْرَةِ الْعُظْمَى، وَ الْمُصِیبَةِ الْکُبْرَى، وَ أَشْقَى الشّقَاءِ، وَ سُوءِ الْمَ‏آبِ، وَ حِرْمَانِ الثّوَابِ، وَ حُلُولِ الْعِقَابِ‏
اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَعِذْنِی مِنْ کُلّ ذَلِکَ بِرَحْمَتِکَ وَ جَمِیعَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ، یَا أَرْحَمَ الرّاحِمِینَ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد