عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

اطلاعاتی در مورد مایعات خارج شده از زنان و مردان


اطلاعاتی در مورد مایعات خارج شده از زنان و مردان

دو مایع از مردان خارج میشود که یکی مایع مذی است که به هنگام تحریک جنسی خارج میشود  و دیگری مایع منی است که به هنگام ارضای جنسی مرد در حین آمیزش یا خودارضایی(استمناء) بیرون می ریزد! معمولا مقدار منی از مذی بیشتر است.


اگر در زمان مواجهه با تحریکات مثل تماشای فیلمها مایعی در عرض کمتر از یک یا دو دقیقه از شما خارج میشود و مقدار آن زیاد است، به احتمال زیاد شما بدلیل خودارضایی زیاد دچار انزال زودرس شده اید که در آینده مشکل ساز خواهد بود!


ولی اگر مایع اندک است مایع مذی است که در مواجه با تحریک جنسی مانند تماشای این فیلمها از مردان خارج میشود و طبیعی است و میتوان از طریق خالی کردن مثانه تا حدودی این مشکل را حل کرد. اگر بدنتان سست میشود و احساس ارضا شدن میکنید انزال صورت گرفته و مایع منی خارج شده است ولی خارج شدن مایع مذی حس خاصی ندارد و فقط حس  میکنید چند قطره از شما خارج شد.


البته میزان مذی (مایع قبل انزال) درافراد مختلف متفاوت است و ممکن است در برخی افراد زیاد باشد!


مَذْىْ‏
مذى، در اصل، به معناى آبى است که از روزنه حوض بیرون مى‏رود و در اصطلاح، به آبى مى‏گویند که بعد از ملاعبه و بازى کردن با همسر یا شخص دیگر، از شخص بیرون مى‏آید. این رطوبت، در صورتى که مجرا آلوده به بول(ادرار) و منى نباشد، پاک است.

وَذْىْ‏
وذى، در اصل، از وذیه به معناى آب کم گرفته شده است و در اصطلاح، به آبى مى‏گویند که بعد از منى بیرون میآید. این رطوبت، در صورتى که مجرا آلوده به بول و منى نباشد، پاک است.

وَدْىْ‏
ودى، در اصل، به معناى جارى شدن آب و غیر آن است و در اصطلاح، به آبى مى‏گویند که بعد از بول بیرون مى‏آید و کمى سفید و چسبنده است. این رطوبت، در صورتى که مجرا آلوده به بول و منى نباشد، پاک است.

عرق جنب از حرام‏
عرق کسى که از طریق حرام جنب شود، خواه به واسطه زنا باشد یا لواط و یا استمنا، نجس نیست؛ ولى بنا بر احتیاط، با بدن یا لباسى که به آن آلوده شده، نماز نخواند.

اگر در اثر خود ارضائی در اوج شهوت و لذت جنسی برسد و در این حال مایع خارج شود ،حکم منی را دارد و نجس است و غسل جنابت بر او واجب می شود.

منى‏
منى، به مایع غلیظى گفته مى‏شود که از غدد تناسلى مرد، به وسیله نزدیکى یا احتلام و یا استمنا بیرون مى‏آید. خروج منى در زن و مرد تفاوت دارد و در مرد، داراى سه نشانه زیر است:
1. همراه با شهوت است.
2. با جستن بیرون مى‏آید.
3. بدن پس از آن سست مى‏شود. اگر هیچ یک از این نشانه‏هاى سه گانه و یا یکى از آنها در آن نبود، حکم به منى نمى‏شود؛ مگر آن که از راه دیگرى یقین به منى بودن آن پیدا شود.


در خانمها هم دو مایع خارج میشود یکی مایعی است که با تحریک شدن از آنان خارج میشود و برای سهولت در دخول آلت مرد، در واژن آنها ترشح میشود که اگر ترشح نشود و یا کم ترشح شود به آن خشکی واژن میگویند. مایع دیگری هم در ارگاسم (هنگام ارضای زنان) از آنها خارج میشود.

خانم ها در غیر از نزدیکی با شوهر، به ندرت جنب می شوند . کم تر اتفاق می افتد که منی از خانم ها خارج شود .فقط در صورتی که خانم ها از نظر جنسی  به حدی تحریک شوند که به حالت رعشه جنسی و یا ارگاسم برسند (یعنی در اوج شهوت) و در این حالت مایعی از آن ها خارج شود ، جنب می شوند و باید غسل کنند، در غیر این حالت آنچه خارج می شود، پاک است و نیازی به غسل ندارد. یعنی اگر در اوج شهوت نباشد و مایع خارج شود ،پاک است و یا به اوج شهوت برسد و مایع خارج نشود ،باز هم جنب نمی‌شود. اگر شک کند که به اوج شهوت رسیده یا نه و مایع خارج شود ، با فرض شک باز  حکم جنابت را ندارد و غسل لازم نیست

در زن، اگر خروج ترشحات، همراه با شهوت (اوج لذت جنسى) باشد، حکم به جنابت مى‏شود و لازم نیست با جستن بیرون آید و بدن سست شود و اگر بدون شهوت باشد، حکم به منى نمى‏شود؛ مگر آن که از راه دیگرى یقین به منى بودن آن پیدا شود. هر رطوبت و ترشحى که از بانوان بیرون آید، لازم نیست براى آن غسل کنند؛ بلکه بسیارى از این ترشحات که با اندک تحریک جنسى از آنان بیرون مى‏آید، منى نیست و پاک است.

  منظور از اوج لذت جنسی،  مرحله آخر شهوت است که وقتی به آن حالت می رسند ،تقریبا از نظر جنسی بعد از آن ارضا  می گردند و تخلیه می شوند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد