عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

مایع مذی (مایع قبل از انزال)

مایع مذى(pre cum): عناصرمختلف منی به صورتی منظم و با ترتیبی خاص ظاهر می شوند. پس از انزال از غده ی کوپر مایعی خارج می شود. مایع این غده 1 یا 2 قطره مایع بی رنگ و شفاف است که حالت اسیدی بودن پیشآبراه را از بین می برد. پیشآبراه به علت عبود ادرار از آن حالت اسیدی دارد، این مایع ممکن است در حالت ادامه وضعیت پلاتو (مراحل فعالیت جنسی)، حتی بدون بروز حالت ارگاسم نیز بیرون بریزد. این مایع، منی نیست ولی تعداد زیادی سلول اسپرم دارد. از این رو حتی در صورت که منی بیرون نریزد، ممکن است پس از مقاربت، زن باردار شود. پس از خروج این مایع و در صورت امکان، انزال طی مراحلی صورت می گیرد.
 ظاهر کلی منی شیری رنگ و شفاف است. حالت درخشندگی آن با افزایش غلظت اسپرم فزونی می یابد. پس از یک دوره پرهیز جنسی، انزال قدرتمند ممکن است در صورتی که چیزی سر راه منی نباشد مایع منی را یک متر یا بیشتر پرتاب نماید. ولی این مقدار پرتاب معمولا 8 الی 25 سانتی متر است.

مایع قبل از انزال کامل مردان حاوی اسپرم هست واگه خروج مایع در حوالی تخمک گذاری زن باشه احتمال بارداری وجود داره.

این مایع قبل از انزال ته مانده منی در مجرا، از انزال دفعه قبل هست که باقی مانده. بهتر است قبل و بعد نزدیکی مثانه خالی شود . البته احتیاط هم فراموش نشود.

در اسلام به مردان توصیه شده بعد از آمیزش جنسی و قبل از انجام غسل استبراء کنند تا باقیمانده منی از آنان خارج گردد. مذى، در اصل، به معناى آبى است که از روزنه حوض بیرون مى‏رود و در اصطلاح، به آبى مى‏گویند که بعد از ملاعبه و بازى کردن با همسر یا شخص دیگر، از شخص بیرون می آید. این رطوبت، در صورتى که مجرا آلوده به بول و منى نباشد، پاک است.


استبراء: استبرا در لغت به معناى پاکى خواستن است و در اصطلاح، به عملى گفته مى‏شود که مرد بعد از بیرون آمدن بول انجام مى‏دهد و کیفیت آن به این ترتیب است که سه بار با انگشت میانه دست چپ از مخرج غائط تا بیخ آلت بکشد و بعد با شَست و انگشت ابهام، زیر آلت گذاشته، سه بار تا ختنه‏گاه بکشد و سپس سه بار سر آلت را فشار دهد. این عمل، براى مرد مستحب است و فایده‏اش آن است که اگر آب مشکوکى بعد از آن از شخص خارج شود، پاک است و وضو را هم باطل نمى‏کند؛ اما اگر استبرا نکند و چنین آبى از او خارج شود، باید وضو را اعاده کند و محل را بشوید.
یک نوع استبراى دیگر نیز به نام استبراى از منى وجود دارد که با بول کردن حاصل مى‏شود و فایده‏ اش آن است که اگر آب مشکوکى بعد از آن خارج شود و انسان نداند منى است یا یکى از آب‏هاى پاک، غسل ندارد و اگر استبرا نکند و احتمال دهد ذرات منى در مجرا باقى بوده، همراه بول یا رطوبت دیگرى خارج شده، باید دوباره غسل کند.

اگر مردی مایع مذى(pre cum) را نداشته باشد. دلیل بر مشکل دار بودن او نیست . ختنه کردن یا نکردن ارتباطی با مایع مذى (pre cum) ندارد.این مایع می تواند دارای اسپرم هم باشد.


این مایع از غددی آزاد میشن که کار اصلی شون تولید مایعی برای شرایط بهتر بارور شدن اسپرم ها و همینطور نرم کردن محیط عبوری اسپرم ها است.اگر مردی انزال کامل داشته باشه درسته که حجم زیادی از اسپرم ها از دستگاه تناسلی خارج میشن... اما به هر حال مقداری از اونها در مجراها باقی می مونن و حتی اگر بعد از مقاربت ادرار کردن هم صورت گرفته باشه... به هر حال مقداری از اونها در مجرا باقی می مونن وبا اون مایع ها ممزوج میشن. به زبان ساده می تونم اینطور بگم که ادرار وقتی از مثانه شروع به عبور از مجرای مرد میکنه... به سه راهی میرسه که راه مستقیمش باعث خروج ازمجرای آلت مرد میشه...اما راه دیگرش مجرائی هست که از بیضه شروع شده و به اینجا ختم شده و همان مجرای عبور اسپرم ها هست...اما اگه ادرار مجرا رو بشوره دیگه نمیتونه مجراهای شروع شده از بیضه تا این سه راهی رو بشوره...راهی که بسیار پر پیچ و خم است و شاید به چند متر برسه... من فکر کنم اگه شما به تصویر دستگاه تناسلی مردانه توجه کنید بهتر منظور منو درک میکنید

منبع : iran salamat

 

آبـى کـه گاهى بعد از ملاعبه و بازى کردن با زن از انسان خارج مى شود و به آن ( مذى ) مى گویند پاک است , و نیز آبى که گاهى بعد از منى بیرون مى آید و به آن ( وذى ) گفته مى شود , و آبى که گاهى بعد از بول بیرون مى آید و به آن ( ودى ) مى گویند اگر بول به آن نرسیده باشد پاک است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد