عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

بزرگ شدن کلیتوریس در زنان

بزرگ شدن کلیتوریس که درطب کلیترومگالی (clitoromegaly) نامیده میشود مسئله نادری هست اگر بیش از3 تا 4 میلیمتر و طول آن بیش از4 تا 5 میلی متر باشه کلیتوریس بزرگ تعریف میشه .در اغلب موارد یک اختلال هورمونی باعث این مسئله می شود.که معمولا متخصصین غدد می توانند وجود این اختلال را ارزیابی کنند.

اگر هنگام تولد وجود داشته باشه معمولا یک اختلال غده آدرنال باعث این مسئله است. اگر خانمی در بزرگسالی دچار این حالت باشه در این حالت هم یک اختلال هورمونی وجود دارد که شاید مهمترین و شایعترین آن تخمدان های کیستیک است.بعضی از سرطان های سیستم غدد و سیستم اندام تناسلی هم می توانند با این تظاهر نمود کنند.گاهی وجود کیست در کلیتوریس باعث این مسئله است و یا گاهی اصلا علتی وجود ندارد

این مسئله می تواند در کسانی که تمایلات تبدیل به جنس مخالف را دارند و از داروهای هورمونی استروئیدی هم استفاده می کنند دیده می شود.بعضی از زنهائی هم که تمایل به بدنسازی دارند از هورمونهای استروئیدی دقیقا به این منظور استفاده می کنند. بعضی ها هم برای افزایش میل جنسی، خودارضایی!

بعضی از خانم هائی هم که به دلائل طبی از تستوسترون استفاده می کنند ممکنه دچار این مشکل بشوند.بعضی هم از وسیله ای بنام پمپ کلیتوریس برای بزرگ کردن موقتی آن به منظور خود ارضائی استفاده می کنند.

منبع: ایران سلامت

منابع انگلیسی
http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoromegaly


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد