عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

سفت کردن سینه ها بدون جراحی

سفت کردن سینه ها

کرمهای سفت کننده سینه سینه ها را جمع می کند و ماساژ و ورزش فراموش نشود.

پستان یک زن 20 ساله شامل چربی، غدد شیری و ماده ای به نام کولاژن یا کلاژن است (که باعث پیوند بافتها به هم و سفت نگه داشتن پستان می شود). اما به تدریج با بالا رفتن سن، غدد شیری و کولاژن تحلیل رفته و جای خود را به چربی بیشتر می دهد و این چربی اضافی باعث افتادن پستانها می شود. راهی برای جلوگیری از این روند نیست ولی پوشیدن سینه بندی که زیرش سیم دارد روند افت پستانها را کند می کند. زمینه یک سینه سفت بیشتر بودن بافت پیوندی نسبت به بافت چربی در آنهاست و برعکس در صورت غالب بودن بافت چربی سینه ها شل تر خواهند بود.

کرمهای سفت کننده در حقیقت مقدار کلاژن پوستی را افزایش میدهند و این افزایش کلاژن قوام پوست را سفت میکند. کرمهای حاوی آ اچ آ AHA با درصدهای زیر پانزده درصد در بازار موجود است و کرمهایی که بعنوان سفت کننده در بازار نیز حاوی این ماده می باشند. از نظر مارک تا جایی که من اطلاع دارم مارک نئواستراتا خوبه ولی خیلی گرونه. مارکهای ایرانی هم موجود است با قیمت نازلتر. مصرف روزی دو بار آن و ماساژ پوست بصورت دورانی و ملایم به جذب و اثر آن بیشتر کمک میکند.

کرم های حاوی ا اج ا : آلفا هیدروکسی اسید یک نوع اسید میوه می باشد که با مصرف طولانی آن کلاژن سازی پوست را فعال می کند و باعث قوام پوست و از بین رفتن چروک می گردد. درصدهای مختلفی تا حداکثر پانزده درصد در بازار موجود است. برای سینه بهتر است با درصد بالا و برای صورت از درصد پایین تا بالا را میتوان استفاده کرد. سازکاری این نوع کرمها در پوستهای روشنتر بهتر میباشد و میتوان از درصد بالا استفاده کرد. در پوستهای کمی تیره و سبزه بهتر است از درصد پایین تر استفاده نمود.
ماساژ سینه با آب سرد باید حدود 15 دقیقه روزانه انجام شود و باید جهت ماساژ بطرف داخل و بالا باشد  باید مصرف کرم و انجام ماساژ طولانی مدت باشد تا موثر واقع گردد.

حداقل زمان برای اثر داروی موضعی دو ساعت است ولی اگر قبل از دو ساعت آثار قرمزی و سوزش دیده شود باید همان زمان روی پوست بماند و بیشتر ماندن آن باعث اثرات سو دارو میشود. با مصرف آن و ماساژ دادن مقدار جذب دارو بیشتر میشود. روزی یکبار کافیست. در مواقع مصرف دارو نباید ناحیه در معرض آفتاب قرار گیرد . مصرف این دارو همراه با ماساژ آب سرد مانعی ندارد. اثرات دارو در پوست افراد مختلف و پوست نواحی مختلف متفاوت است. در روی سینه اثر دارو دیرتر از روی صورت دیده میشود و باید مدت آن طولانی تر باشد. ماساژ خشک با این روش بیشتر افتادگی سینه بوجود می آید.

در مورد جلوگیری از شل شدن سینه ها میتوانید با ورزش خاصی که مخصوص عضلات زیر سینه است در محکم نگهداشتن ان سعی کنید. به این صورت که دو دست را در جلوی سینه به هم قفل کنید(انگشتان دست راست ارنج دست چپ را بگیرد و برعکس)فاصله دستها از بدن 90 درجه باشد. شروع کنید دو دست در هم گره خورده را محکم به هم فشار دهید و خواهید دید که با این حرکت عضلات زیر سینه شما شروع به عکس العمل خواهند کرد و با هر فشار احساس انقباض عضله را خواهید دید.

 کرمها را فقط از داروخانه ها تهیه کنید و زیر نظر پزشک مصرف کنید

 گفته میشود تاثیر این کرمها موقت بوده و تا زمان استفاده از آن موثر است!


یک نوع بادکش است که ویژه خانم ها در موارد ذیل انجام می شود.

-  نداشتن نوک سینه یا نوک سینه صاف

 -  بزرگ شدن سینه ها

-  افزایش شیردهی برای مادران شیرده

- درمان افتادگی سینه ها

- بزرگ کردن یک سینه که کوچکتر از سینه دیگر است(عدم تقارن سینه ها)

کیفیت این نوع بادکش به شرح ذیل است:

محل قراردادن لیوان های بادکش:
- حالت اول: در صورتی که تمام سینه را بتوان در داخل یک لیوان بزرگ جا دهید، انجام بادکش با یک لیوان به صورتی که کل سینه داخل آن قرار گیرد توصیه می گردد، مخصوصاً اگر هدف بزرگ کردن سینه ها باشد.
-حالت دوم: در صورتی که حالت اول امکان پذیر نبود، می بایست لیوان ها را در اطراف سینه و دور تا دور آن قرار داد.
تذکر:
- در بادکش سینه برای مادران شیرده که جهت افزایش شیردهی انجام می گیرد باید مراقب بود تا با فشار زیاد همراه نباشد.
- بادکش و حجامت و هر گونه عملی که باعث تحریک و انحرافی در خون می شود، در موقع پریودی ممنوع است.
- این بادکش را می توانید روزانه و به مدت حدود 6 دقیقه برای هر سینه انجام دهید.
- سینه ها را می توان هم زمان بادکش کرد یا این که در هر بار انجام بادکش یک سینه را بادکش کرده و بعد از اتمام، سینه بعدی را بادکش نمود.

بادکش را میتوانید از سایت زیر تهیه کنید

سایت دکتر روا زاده


میتوان گفت راه حل موثر انجام همین ورزشهاست!


همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

 می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آنها را بزرگتر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.

برای این منظور سه حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی 6 تا 8 هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در 1 تا 3 ستِ 8 تا 15 تکراره، 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید.

1.  پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها)روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.

2.  پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

3.  پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

منبع: مردمان


کوبیده برگ به و سیب بصورت ضماد براى سفت شدن سینه ها به کار مى رود.

شستن سینه ها با آب سرد بعد از استحمام در سفت شدن سینه ها موثر است

در طب سنتی گفته شده خوردن کباب پستان گوسفند مشکل شلی و افتادگی سینه ها را رفع میکند


در خصوص بزرگ و کوچک کردن سینه ها، سفت کردن سینه ها با ماساژ و جراحی  و آموزش ورزشها بصورت تصویری میتوانید به لینکهای زیر مراجعه کنید

تناسب اندام سینه ها ( بانوان )

بالا بردن سینه (ماستوپکسی)

کاهش و افزایش سایز سینه ها بدون عمل جراحی

آموزش ماساژ بدن و سینه زن (برای زیبایی سینه ها)


زیبا سازی و لطیف سازی سینه ها  

۱- هر شب (اگر میتونید ) یا هر دو شب درمیون یا لااقل هفته ای یکبار سینه ها رو در اب سرد یا ولرم شستشو بدین...... 

اگر سینه های سایز بزرگ دارید این کار به سفت شدن سینه ها بسیار کمک میکنه  

اگر سینهای کوچک دارید ...اب سرد باعث میشه بافت چربی بیشتری اطراف سینه ها جمع بشه.. 

۲- برای خوشبو شدن سینه ها هنگام شستشوی شبانه میتونید از گل یاس اگر حساسیت نداشته باشید  یا گل محمدی که داخل آب میریزید تا اب خوشبو شه... یا گلاب مخلوط با اب سرد ...... یا از گل نرگس استفاده کنید  

۳- برای خشک کردن سینه ها از پارچه پنبه ای سفید استفاده کنید( یا حوله نخی نرم)  

۴- پس از حمام از کرم مرطوب کننده مارک  

کلینیک ( پوستهای حساس) 

لورال (پوستهای معمولی ) 

ایوروژه (خشک) 

نیوا(چرب )  

میتونید استفاده کنید  

۵- اگر سینه های خشک شما نیاز به لطافت بیشتری داره.....از روغن بچه جانسون برای ماساژ و ارام کردن اون منطقه استفاده کنید....... 

۶- اگر سینه های کوچکی دارید میتونید از کرمهای حجم دهنده مارکهای معتبر ( کلینیک..ایوروژه و لورال ) استفاده کنید 

۷- استفاده از صابون یا کرم برای کوچک کردن سینه ها احتیاج به زمان و حوصله فراوان داره...و البته بسیار روش وقت گیریه...و اگر احیانا صابون یا کرم تقلبی از اب دربیان ممکنه خطر ساز هم باشه.........پس مواظب شرکتهای تبلیغاتی باشید....... 

۸- سوتین های ژلاتینی موجود در بازار قیمت ( ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان) برای بزرگ کردن سینه ها موجود که البته بازی پول........ و هیچ اثر آنچنانی نداره......و اینکه میگن حجم دهنده و سفت کنندس کمی اغراق..............ولی اینو بهتون بگم استفاده از این سوتین ها فرم زیبایی بهتون میده زیر لباس.....و اصلا هم دیگران متوجه نمیشن سوتین......مخصوصا اگر رنگ بدن باشه..... 

۹ - یادتون باشه اگر سینه های کوچکی دارید سعی کنید سوتین نبندید  

هنگام مهمانی سوتینهای رنگ تن و دکولته ( اسفنجی ) استفاده کنید......پس از مهمانی سینه ها رو با اب سرد و صابون ویتامین ای کاپوس ( قرمز رنگ) شستشو بدید . 

۱۰- اگر سینه های بسیار بزرگی دارید از سوتین های نخی استفاده کنید.... 

و سینه ها رو هر شب با اب سرد و صابون کاپوس ویتامین ای یا کاپوس جوانه گندم بشورید تا بوی عرق نگیره...... 

۱۱- خانمهای عزیز شب هنگام موقع خواب سعی کنید لباس خواب نخی پوشیده و سینه ها رو آزاد بزارید بدون سوتین بزارید نفس بکشن.......  

منبع: زن و زنانگی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد