عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

راهکار برای درد دخول و پارگی بکارت

در این مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت ذکر می کنیم که در روش اول درد آن میتواند کم باشد ولی در روش دوم بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد شد.

قبل از انجام روشهای زیر اول می بایست خانم توسط پزشک معاینه شود تا از نظر اختلال آناتومیک چکاپ شود. در صورتی که مشکلی نبود و فقط درد دارید میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید.

نکته مهم اینکه اولین رابطه جنسی را به شب بعد از شب عروسی موکول کنید!!!

اگر همسرتان ترس و استرس دارد در شبهای اول بیشتر به معاشقه بپردازید تا هم شما و هم ایشان آمادگی لازم را بدست آورید.

پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.

روش اول با درد کمتر

 برای از بین رفتن پرده باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.

این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.

در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل لوبریکانت استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را خشن ماساژ ندهید.

البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل لوبریکانت هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید که از داروخانه ها قابل تهیه میباشد.

اطلاعاتی هم در لینکهای زیر قبلا قرار گرفته است که میتواند کمک تان کند.

نکات مهم برای اولین رابطه جنسی در ازدواج  

ترس زنان از اولین رابطه جنسی با همسر خود

 شب زفاف و مسائل مربوط به آن

عشق ورزی درد انگیز (آمیزش دردناک)


روش دوم با بی حسی و بدون درد

در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!

در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از اسپری یا ژل بیحسی لیدوکایین 2 درصد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفاده کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. لیدوکایین را میتوانید از داروخانه ها تهیه کنید. همچنین مرد از کاندوم استفاده کند. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل لوبریکانت برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر اسپری بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود! توصیه بنده استفاده از اسپری لیدوکایین است نه ژل یا پماد آن! البته قبل از استفاده از لیدوکایین، آن ناحیه را با آب و صابون بشویید


روش سوم

  اینست که به یک متخصص و جراح زنان مراجعه کنید تا با بیحسی و یک جراحی سرپایی، پرده را بردارد.


روش چهارم

دراین روش میبایست برای از بین بردن پرده بکارت از انگشت استریل بهره جست تا درد ناشی از پردگی بکارت با ادغام با درد ناشی از کشش جداره واژن، درد را مضاعف و حاد تر نکند.

در ایام و هفته های آتی پس از حذف پرده بکارت نیز ، انگشت ضد عفونی شده ی مرد تا تحقق گشادی مطلوب واژن وظیفه دخول را بر عهده گیرد تا ضمن کاهش درد یا منتفی شدن درد، واژن به آرامی و در نهایت لطافت و ظرافت به گشادی مطلوب رسیده و در نهایت مهیای ورود آلت تناسلی مرد برای تجربه رابطه جنسی با دخول گردد ، مگر آنکه واژن دختر قابلیت اتساع زیادی داشته باشد


همانطور که می دانیم گرما انبساط و سرما انقباض را در پی دارد. بنابراین برای انقطاع یا کاهش هر چه بیشتر درد  متاثر از دخول انگشت به قصد زایل ساختن پرده بکارت پیشنهاد می شود  نوعروس ، به مدت کافی نشیمنگاه خود را در وان آب گرم و در صورت فقدان وان در تشت آب گرم قرار دهد تا بکارت شل و از طرفی گسست، بین دو جداره ی به هم مماس واژن بروز یافته و دخول انگشت نیز به سهولت صورت پذیرد گرچه قبلا با برانگیختگی جنسی و ارگاسمهای متعدد ترشحات چسبنده واژن لغزندگی لازم را هم جهت دخول فراهم آورده است.

البته دخول انگشت، باید بعد از خروج دختر از آب گرم و در محیطی فاقد تنش روحی و جسمی انجام گیرد زیرا حرارت ، تشدید گر درد خواهد بود. بعد از پارگی ی پرده نیز پیشنهاد می شود ، بدون فوت وقت به منظور تسکین یا کاستن از سوز احتمالی پدید آمده از پارگی بکارت ، نشیمنگاه خود را در وان یا تشت آب سرد قرار دهد.


زیرا سرما علاوه بر انقطاع سریع خونریزی به نوعی با خنک سازی سوز ناشی از خراشیدگی دیواره واژن ، نورنهای حسی گیرنده درد را به میزان قابل توجهی بی حس و کرخت کرده و مانع یا مخل انتقال پیام درد توسط آنها به مغز شده و متعاقب آن ، یا درد منقطع یا از شدت تاثیرش به میزان چشم گیری کاسته می گردد.

بعد از طی این مرحله تا زمان انقطاع کامل خونریزی که ممکن است چندین روز به طول بینجامد تحرکی به قصد گشاد سازی واژن انجام نشده و مرد به دقت و با حساسیت و وسواس خاصی آرامش و آسایش روحی زن را فراهم ساخته تا وقوع جراحات روحی ی احتمالی در وی به دلیل دردهای احتمالی ی جسمی منتفی گردد.

مرد بعد از رفع خونریزی و مراجعت نوعروس از آب سرد مجددا وی را به آغوش کشیده و به میل او آغاز به به نوازش و معاشقه کند ؛ اختتام معاشقه نیز چشاندن مجدد شهد ارگاسم یا ارگاسمهای متعدد به نو عروس با تحریک پستان و ... به روش درخواستی او و نهایت رختخوابی گرم و نرم برای رفع خستگی و تجدید قوای زوجین.


اطلاعات بیشتر در خصوص پرده بکارت


انواع پرده بکارت

 در نظر داشته باشید که هیچ واژنی دقیقا شبیه آن دیگری نیست.اندازه و شکل این سوراخ از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. انواع رایج پرده بکارت عبارتند از:

پرده بکارت حلقوی: در این نوع، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند.

پرده بکارت ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع ا ست و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد، پاره نمی شود یا به طور جزئی پاره می شود و هیچ خونریزی ندارد.

پرده بکارت دو سوراخی یا تیغه ای: پرده ای که یک تیغه ممتد در طول ورودی واژن دارد.

پرده بکارت غربالی (سوراخ سوراخ): این پرده به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده اما سطح آن سوراخ سوراخ است.

پرده بکارت ریشه دار یا  شاخه دار : این نوع اغلب به صورت کنگره ای و دارای اضلاعی از شکاف در طرفین می باشد

پرده بدون سوراخ یا بسته : پرده ای که تنها با خروج نوزاد پاره می شود، اما به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. در دخترانی که به سن بلوغ می رسند، در صورتیکه دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتیجه باعث بروز درد می شود، اینگونه افراد باید به دکتر مراجعه کرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

پرده بکارت کنگره ای : این نوع پرده کمیاب بوده و کمتر دید شده است

پرده بکارت باز : این پرده بطور کامل از هنگام تولد باز است و در هنگام فشار آوردن پارگی ندارد

پرده بکارت هلالی شکل

انواعی از پرده بکارت وجود دارد ممکن است در برخی  موارد پرده های بسیار ضخیم باشد که برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند. طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند؟

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده ، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.

بعضی مردها ادعا می کنند که می توانند در حین سکس تشخیص بدهند زن قبلا سکس داشته یا نه، چنین نیست. تنها چیزی که مردان می توانند حس کنند، مضطرب و نگران بودن زن است که به همین دلیل خودشان را منقبض کرده و دهانه واژن به نظر تنگ تر می آید.

از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. در صورتیکه، اگر زن هنگام سکس آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.


پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است. البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیک پاره نمی شود.در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت کرد تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا 3 روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود.


نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است.
عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند. زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.

 در صورت تنگی دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

اگر از اسپاسم عضلات نباشد و عضلات خوب شل شوند و معاشقه هم کافی باشد و با افزایش تحریکات و استفاده از روان کننده مشکل تنگی دهانه واژن حل نشود! مثلا دهانه واژن تنگ باشد و آلت هم کلفت، همسرتان میتواند به یک متخصص و جراح زنان مراجعه کند تا با یک جراحی ساده (با بیحسی موضعی) دهانه واژن را کمی گشاد کند. 

گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود وهر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملکی ایجاد گردد. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.

ورزشهایی مانند سوارکاری، دو، پرش، شنا، رقص، باله، هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی شوند مگر اینکه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی، سقوط کرده و در همان زمان جسمی نوک تیز به پرده اصابت کند و موجب پارگی آن شود.

خونریزی ایجاد شده در اثر پارگی پرده بکارت چه مقدار است؟ و اصولا در چه حدی باید باشد؟

حداقلی برای خونریزی در این حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است اینست که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یک یا دو دقیقه تمام می شود اگر در مواردی خونریزی ادامه داشت احتمال پارگی های اطراف واژن مطرح می گردد که در این صورت حتما باید ترمیم شود و این بیشتر زمانی اتفاق می افتد که مقاربت بدون رضایت زن و با مقاومت وی و اصرار طرف مقابل انجام شودکه در این موارد باید پارگی واژن ترمیم شود.در پایان تاکید می کنم که پرده بکارت ملاک مطمئنی برای تشخیص سلامت جنسی دختران نیست و انواعی از پرده بکارت وجود دارد که خونریزی ایجاد نخواهد شد و در این موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک یا ماما مراجعه شده و برگه گواهی سلامت دریافت شود

 اگر خروج خون حیض از مهبل دختر به بیرون از بدنش به راحتی صورت نگیرد، آنگاه دچار درد شدید و دلـمه،Cramping، شدن خون در نخستین موارد از پرید خود می‌شود. 


آیا فقط بایک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بین برود؟

 بله ، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت فرج ، لبهای بزرگ فرج و لبهای گوچک فرج، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسیار نازک و لطیف است. بنابراین طبیعی است هرگونه کشش یا انبساطی که به این بافت وارد شود، به احتمال زیاد موجب آن می‌شود که پرده بکارت را کش داده، آنرا نازک و نازکتر کند و یا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطی از آن، پاره نماید. از همین روست که بسیاری از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخی حرکات فیزیکی نظیر ورزش، اسب سواری، دوچرخه سواری، استفاده از تامپون و یا استشها، پرده بکارت خود را یا بشدت نازک نموده و یا اصلاً به کلی از دست میدهند. یک دختر ممکن است هرگز متوجه نشود که کی، کجا و تحت چه شرایطی بکارت خود را از دست داده است؛ چرا که ممکن است این حادثه کاملاً بدون خونریزی و یا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نیز چنین است که «اِزاله بکارت» یک دختر در زمانی حادث شود که مطلقاً، به علّت جوانی و ناآگاهی وی نسبت به کارکرد اندام جنسی خود، ولو با مختصر خون و درد هم که باشد، توجهی از جانب او بدان حاصل نشده باشد.

 بود و نبود یا صحیحتر بگیم زایل شدن نسبی یا کامل پرده بکارت به هیچ وجه دلیل بر این نمی‌شود که به مهبل او دخول (Intercourse) شده است و یا نه. هیچ فردی نمی‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فیزیکی، دریابد که آیا زن یا دختر با مردی یک نوع آمیزش و همخوابگی منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونریزی (آنهم ناچیز و برای بار اوّل) می‌شوند. بنابر این ملافه سفید آغشته به خون اصلاً هیچ ملاک قابل اعتمادی برای بکارت یک دختر یا زن جوان نمی‌باشد. شایان ذکر است که پرده بکارت برخی دیگر از زنان آنچنان کشسان است که حتی در صورت دخول آلت مرد به مهبل آنها، آنهم به طور کامل و عمیق، نیز گسسته نمی‌شود و آنچنان کش می‌آید که گویی نقش یک کاندوم را ایفا می‌نماید! البته این‌حالت اخیر هنگامی رخ میدهد که زن یا دختر مذبور سالیان دراز قبل از امر دخول، بتدریج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشها، پرده بکارت خود را نازک و کشسان کرده باشد.بکارت قبل از آنکه یک پدیده ظاهری، گوشتی و خون آلود صرف و فیزیکی بوده باشد، اصولاً امری است مربوط به روانشناسی‌؛ و ارزشهای شخصی و اخلاقی یک زن . این نکته را هم بگویم که پرده بکارت همینطوری به صرف داخل کردن/شدن چیزی در آن زایل نمی‌شود؛ بلکه درست به اندازه بزرگی همان شیء داخل شده، احیاناً کش آمده نازک و یا زایل می‌شود؛ همین ‌و بس. مثلاً اگر یک دختر تازه بالغ دو انگشتش را در مهبل خود فرو برد، باز هم به احتمال زیاد در هنگام اولین همخوابگی وآمیزش بسادگی ممکن است دچاره زایل شدن هرچه بیشتر مابقی پرده بکارتش شده و چند قطره خونی از وی بچکد. برخی از زنان، آنهم پس از سالها همبستری با شوهرانشان و یا حتی مردانی چند، باز هم و در هر مورد به علت پایداری و ضخامت زیاد پرده بکارتشان، پی‌در‌پی در هر مورد از دخول، چند قطره‌ای خون به خود می‌بینند. بزرگی قطر و قامت آلت مردان به علاوه مکانیک آمیزش آنها با زنان از یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین ممکن است زنی در اثر دخول با یک مرد دچار خونریزی شود، اما با مردی دیگر نه. حتی حالاتیکه زن و مرد با یکدیگر همخوابگی می کنند، ممکن است در کش یافتن و یا ضایع شدن هر چه بیشتر پرده بکارت زن اثر داشته باشد. بطور کلی می‌توان گفت که این پرده به نحوی نسبتاً کامل، آنهم صرفاً در اکثر موارد به طور آماری و نه قطعی، پس از آنکه زن صاحب نخستین فرزندش شد، زایل می‌شود.

من تازه ازدواج کرده ام اما میترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟ 

بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد