عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

ارگاسم چندگانه زنان


امام صادق (ع) : زن 99 بار بیش از مرد لذت و شهوت احساس میکند ولى خداوند عز و جل او را برشته حیا مقید کرده است.


در این مطلب قصد داریم چند بار به ارگاسم رسیدن زنان را برایتان بیان کنیم.

زنان میتوانند در یک عشق بازی چند بار به ارگاسم برسند که میتواند از طریق مالش سینه ها، مالش کلیتوریس، سینه ها و کلیتوریس بطور همزمان، دخول، تحریک نقطه جی و... باشد. البته بستگی به توان زنان دارد که ممکن است برخی توان لازم برای چند بار ارگاسم را نداشته باشند.  در ضمن بعد از هر ارگاسم زن، هر دوی شما چند دقیقه استراحت کنید!

شما میتوانید این موارد را در یک شب عشق بازی انجام دهید که لذت زیادی را بدنبال خواهد داشت.

سعی کنید آرام این روشها را انجام دهید چون تند و سریع انجام دادن درست است که موجب لذت میشود ولی ممکن است موجب زودارضایی در زن شود. بخاطر همین توصیه ما اینست که کم کم و و ملایم به ماساژ و تحریک این نقاط بپردازید و کم کم سرعت را افزایش دهید.

برخی از مردان از اول دخول تا آخر تند این عمل را انجام میدهند! دخول باید از ملایم به کمی تند و تند افزایش یابد البته نه آنقدر تند که موجب درد یا آسیب به خانم شود.


مالش و مکیدن سینه ها: برخی خانمها از این طریق هم میتوانند به ارگاسم برسند. اگر همراه با لمس یک سینه و مکیدن سینه دیگر یا لمس باسن و قسمتهای دیگر بدن باشد هر زنی میتواند این نوع ارگاسم را هم تجربه کند. استفاده از روغن گل سرخ، زیتون و... هم میتواند در این نوع به ارگاسم رسیدن مفید باشد.

ماساژ جنسی زن برای تسهیل در ارگاسم


لمس و تحریک کلیتوریس: کلیتوریس بدلیل تحریک پذیری بالا میتواند موجب رسیدن به مرحله ارضاء شدن در زنان شود. اطلاعات بیشتر در لینکهای زیر موجود است

 روشهای ارضای زنان

نحوه ارضای زنان


تحریک و مالش همزمان سینه ها و کلیتوریس: این کار هم لذت زیادی را بدنبال دارد که موجب ارگاسم زن میشود.

ماساژ جنسی زن برای تسهیل در ارگاسم


دخول: ارگاسم از طریق دخول هم سه نوع هست: تحریک نقطه جی، مهبلی(واژن) و انزال از طریق مجرای ادرار که در لینکهای زیر توضیح داده شده است. ارگاسم مهبلی همان نوع رایج هست که از طریق دخول، زن به ارگاسم میرسد.

انزال از طریق مجرای ادرار

روشهای ارضای زنان

نحوه ارضای زنان

سکس از راه مهبل (واژن)


نقطه جی: نقطه جی هم لذت وافری را بدنبال دارد که موجب رسیدن به ارگاسم میشود. هم از طریق دخول و هم طریق انگشتان دست این نقطه قابل تحریک است. اطلاعات بیشتر در لینکهای زیر :

روشهای ارضای زنان

نحوه ارضای زنان


تحریک همزمان نقطه جی و کلیتوریس: تحریک این دو هم لذت زیادی را برای زن دارد که با انگشت انجام میشود! همزمان با تحریک نقطه جی از داخل واژن، با انگشت دیگر خود کلیتوریس را هم تحریک کنید. از همسرتان بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید.


دخول همزمان با تحریک کلیتوریس: در این روش در زمانی که شما مشغول دخول برای ارگاسم مهبلی زن هستید همسرتان با انگشتش به تحریک چو چو له اش(کلیتوریس) میپردازد!

همچنین اگر دخول برای ارگاسم از طریق نقطه جی باشد، در آن زمان هم همسرتان میتواند به تحریک چو چو له اش بپردازد! البته علاوه بر تحریک کلیتوریس با یک دست، میتوان با دست دیگر به تحریک سایر نقاط مثل سینه ها پرداخت چه توسط شما یا خود همسرتان!


توصیه میکنیم مردان فقط یکبار از دخول در به ارگاسم رسیدن زن استفاده کنند چون دو بار انزال شدن، میتواند نیروی جنسی مرد را تضعیف کند.


البته بطور کلی عیبی ندارد مردان دو بار انزال داشته باشند ولی بهتر است اگر میخواهید دوبار انزال داشته باشید به نکات زیر توجه کنید:


اول اینکه بین دو انزال هم غسل کنید اگر برای بچه دار شدن میخواهید اقدام کنید وگرنه بین دو رابطه (ارضای جنسی)، ناحیه تناسلی را شستشو و پاک کنید


و اینکه حتما بعد از پایان عشق بازی، عسل مصرف کنید. و سوم اینکه یکبار در هفته، دو بار انزال را در یک شب عشق بازی تجربه کنید.


اگر مغزهای آجیل (فندق،گردو،پسته، بادام زمینی و تخم کدو ) را پودر کنید و با عسل مخلوط کنید و بعد از هر بار عشق بازی مصرف کنید میتواند انرژی از دست رفته تان را باز گرداند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد