عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

قرص جدید ضد بارداری یاز yaz


نسل کنونی قرص‌های خوراکی ضدبارداری شامل قرص‌های «سیزنال» و «سیزنیک» از گروه قرص‌های‌‌های ضدبارداری «سیکل طولانی» هستند که خون‌ریزی قاعدگی را به 4 بار در سال کاهش می‌دهند و قرص «لیبرل» یک قرص ضدبارداری با مصرف مداوم که با رساندن مداوم هورمون‌ها به بدن زن خون‌ریزی را به طور کلی متوقف می‌کند.


قرص های ضدبارداری Loestrin 24 Fe و Yaz هم در بازار موجودند که گرچه خون‌ریزی قاعدگی را حفظ می‌کنند، اما طول دوره خون‌ریزی با مصرف آنها کوتاه‌تر می‌شود.

البته سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داده که ممکن است زنان به خصوص در اوایل مصرف این قرص‌های جدید دچار خون‌ریزی‌های نامنظم یا لکه‌بینی شوند. همچنین با توجه به مهار قاعدگی به وسیله این قرص‌ها، زنان نمی‌توانند متوجه موارد بارداری به‌رغم مصرف قرص ضدبارداری شوند (اثر قرص‌ها در پیشگیری از بارداری صددرصد نیست). از طرف دیگر گروهی از منتقدان معتقدند حذف قاعدگی به عنوان یک «گزینه سبک زندگی» ممکن است برای سلامتی زنان مفید نباشد و هنوز تحقیقات کافی در مورد آثار درازمدت مهار قاعدگی انجام نشده است.


قرص یاز yaz : 

قرص یاز 28 قرص در هر بسته دارد که 24 تای آن صورتی کمرنگ و 4 تای ان سفید رنگ است برای شروع قرص در روز اول سیکل اولین قرص صورتی کمرنگ را بخورید- به کلمه START پشت بسته قرص توجه کنید.- ترجیحا در ساعتی معین- و سپس مصرف قرصها را به صورت شبی یکی ادامه دهید. پس از تمام شدن قرصهای صورتی قرصهای سفید را بخورید تا بسته قرص تمام شود حتی اگر در طی این مدت پریود بشوید یا نه باید شروع بسته جدید را آغاز کنید. این قرص می تواند تاحدودی بدخلقی قبل از پریود PMDDرا کاهش دهد. به خاطر داشته باشید در یک هفته اول شروع بسته جدید و ترجیجا در یک ماه اول مصرف هر قرص پیشگیری از بارداری از یک روش کمکی مانند کاندوم نیز استفاده کنید.

موارد منع مصرف قرص و نیز تداخل با داروهای دیگر دقیقا مانند قرص یاسمین است. اگر قبل از قرص یاز از یک قرص پیشگیری 21 تایی استفاده می کرده اید برای شروع یاز ابتدا 1 هفته بین این دو فاصله بیاندازید . اما اگر از قرصهای 28 تایی استفاده می کرده اید می توانید بلافاصله پس از بسته قبلی، قرص یاز را شروع کنید.



بروشور قرص ضد بارداری یاز را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید!


بروشور قرص ضدبارداری یاز




منابع: iransalamat.com

parsiteb.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد