عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

عشق ورزی و عشق بازی

آموزش مسائل جنسی و ارائه راهکار برای مشکلات جنسی زوجین

آدرس جدید ما



مطالب آدر
س جدید تا حدودی کامل هست ولی باید خودتون یه جوری از فیلترش عبور کنید چون این آدرس جدید هم فی لتره!
 

lovemaking4u.wordpress.com


لینک اکثر عناوین مطالب در همین صفحه
حاضر یعنی

lovemaking.blogsky.com

میباشد و فقط کافیست روی آن کلیک کنید!

در ضمن فعلا از پاسخگویی به سوالات معذوریم


این وبلاگ از سوی نهاد فیلترینگ  فیلتر شده است.




این وبلاگ به منظور آگاهی زوجهای جوان ایجاد شده است
 
 که البته فقط بعضی مطالب آن مربوط به اشخاص بالای  ۱۸ سال می باشد.
 
 متاسفانه بعضی وبلاگها همین مطالب را در وبلاگهای خود به قصد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگشان قرار میدهند و مطالب این وبلاگ و پایگاههای پزشکی و ... را بدون ذکر منبع کپی برداری میکنند.
 
باز هم تاکید میکنم مطالب این وبلاگ را میتوانید کپی کنید ولی با ذکر منابع آن مطلب
و اینکه متناسب با مطالب وبلاگ یا سایت تان باشد.
 
از قرار دادن مطالب در سایتها یا وبلاگهای غیر اخلاقی خودداری کنید.

----------------------------------------------------
چون فعلا از پاسخگویی معذوریم میتوانید از مشاوره زیر کمک بگیرید

مشاوره تلفنی مامایی آوا
با تلفن ثابت بدون کد
9099070281
دقیقه ای (3000 ریال) 300 تومان
تماس از ساعت 9صبح الی19

در زمینه های بلوغ-ازدواج- مسایل جنسی-بیماری های زنان-تعیین جنسیت -تنظیم خانواده-بارداری زایمان -نازایی -یائسگی و....
مشاوره در زمینه های بارداری،واکسیناسیون،تعیین جنسیت،ناباروری،شیر دهی،بهداشت و عملکرد جنسی،بلوغ،مراقبت از نوزاد،سرطان های شایع زنان،بیماری های مقاربتی و ...
 

همچنین میتوانید برای درمان مشکلات  مختلف (افزایش سایز سینه، آلت تناسلی و...) به سایت زیر مراجعه کنید
darooeslami.com

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فریاد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
امیدوارم هر چه زودتر وبلاگ جدیدتونو را اندازی کنید
خیلی مفیده
تقریبا یه ماه پیش براتون پیام گذاشتم .جواب ندادید .اصللا پیام. تو نت ها نیست .در هر حال موفق باشید

باسلام

یه کم باید صبر کنید هنوز نصف مطالب دیگه مونده که انتقال بدم

لاله شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام خدمت شما وتشکری می کنم از زحمات وراهنمایی های مفید تون لطفا جوابمو بدید.
من در روزهای پرخطر با کاندوم با نامزدم نزدیکی داشتم باید پانزدهم برج جاری یعنی4 ویا 5شنبه قبل پریود می شد البته در روزهای دو شنبه وسه شنبه درد مشابه به درد قبل از قاعدگی داشت وروز 4 شنبه برطرف شد وسنیه هاش هم حساس شده باوجود این سه روز است که پریود عقب افتاده آیا دلیل برحاملگی است؟ چند روز قبل سرماخورده بود طوری که گلونش گیر کرده بود وصدا نورمال نبود.

باسلام
اگر کاندوم بوده پس حاملگی رخ نداده و علت تاخیر استرس و ترس از حاملگی و... میتواند باشد نه حاملگی!
دو سه روز دیگه پریود میشن

من شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون
اولین باره که از وبلاگتون دیدن میکنم ولی حیف که همش فیلتره
خواهش میکنم ادرس جدید وبلاگتون رو برام ایمیل کنید چون من دانشجو ام و خیلی فرصت گشتن توی نت رو ندارم
من حدود ۲ماهی هست که عقد کردم و با همسرم رابطه دهانی داشتم
یعنی شوهرم با زبونش با اندام من بازی میکنه ولی نمیدونم که از این راه تا چه حد لذت بردن نرماله؟
ایا رسیدن به ارگاسم از این راه امکان داره؟
من با تحریک کلیتوریسم با زبان دچار رعشه ی شدیدی میشم و تمام پاها و شکمم میلرزن.انگار که تمام عصبای بدنم با هم درگیر میشن ولی هر چی میگذره نه مایعی خارج میشه و نه من احساس ارضا شدن دارم. اگه میشه راهنماییم کنید
ممنونم

باسلام

تو وب گفته ام که به سوالات درخصوص سکس دهانی و مقعدی پاسخ داده نمیشود!

حالات رعشه و لرزش طبیعی است و توصیه میشود حتما مراحل رابطه به ترتیب باشد. مطالب زیر را که مطالعه کنید که در همین وب موجود است و کافیست روی عنوان مطالب کلیک کنید تا به صفحه مطلب بروید!

مایع انزال در زنان
مراحل صحیح عشق بازی
ارگاسم چندگانه زنان
روشهای ارضای زنان و..........

من یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون
اولین باره که از وبلاگتون دیدن میکنم ولی حیف که همش فیلتره
خواهش میکنم ادرس جدید وبلاگتون رو برام ایمیل کنید چون من دانشجو ام و خیلی فرصت گشتن توی نت رو ندارم
من حدود ۲ماهی هست که عقد کردم و با همسرم رابطه دهانی داشتم
یعنی شوهرم با زبونش با اندام من بازی میکنه ولی نمیدونم که از این راه تا چه حد لذت بردن نرماله؟
ایا رسیدن به ارگاسم از این راه امکان داره؟
من با تحریک کلیتوریسم با زبان دچار رعشه ی شدیدی میشم و تمام پاها و شکمم میلرزن.انگار که تمام عصبای بدنم با هم درگیر میشن ولی هر چی میگذره نه مایعی خارج میشه و نه من احساس ارضا شدن دارم. اگه میشه راهنماییم کنید
ممنونم


باسلام

تو وب گفته ام که به سوالات درخصوص سکس دهانی و مقعدی پاسخ داده نمیشود!

حالات رعشه و لرزش طبیعی است و توصیه میشود حتما مراحل رابطه به ترتیب باشد. مطالب زیر را که مطالعه کنید که در همین وب موجود است و کافیست روی عنوان مطالب کلیک کنید تا به صفحه مطلب بروید!

مایع انزال در زنان
مراحل صحیح عشق بازی
ارگاسم چندگانه زنان
روشهای ارضای زنان و..........

نازگل یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام میخوام بدونم وبلاگ جدیدتون راه اندازی شده یا نه؟
من راستش فیلتر شکن ندارم و دسترسی هم بهشون ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

باسلام

یه ماه دیگم صبر کنید انشاءالله اگه بشه همین وبلاگ رو از فیلتر در بیاریم!
و نیازی به وب جدید نباشه

موفق باشید

احد یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام من الت تناسیم دچار شکستگی شده چطور میتونم درستش کنم ممنون میشم کمکم کنید

با سلام
شما باید به یک متخصص و جراح ارولوژی مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد